• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hah, är det någon av er som har denna symbolen?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jädra skit med BH:n, men roligt att köpa nytt!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas
          är de nya symbolerna

Nja... gillar inte att köpa ny BH.. såå tråkiga pengar eftersom jag kan ha den max 5 månader till ändå ju
    .?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Men vad FAN rent ut sagt, varför har inte jag dem då?

(Fick kopiera ur annan tråd för att få in den...)

Men köp en mjuk amningsbehå redan nu då?

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Kicka, ja eller egentligen på fredagar, får väl se om de kan bestämma sig nu på vul...

Jag vill osså köpa kläder! mina bh passar fortfarande, men brösten har blivit större, ooch de hänger lite på kanten där *S*

Nä, får väl ta mig in i duschen nu om de ska hända nåt spec här innan vi ska iväg sen..

• Hannnas

Kick.. saken är ju den att jag tror att brösten kan växa ytterligare en storlek ett par dagar efter förlossningen... så det vill jag ju inte heller... då den kommer bli "obrukbar"... sen hatar jag mjuka BH:ar vill ha både båge o tunnt vadderad... men kommer givetvis ha en mjuk på natten

Hör oss... haha pratar amningsBH hihi att det äntligen kommit i det läget ändå

• jazzy

Jag började i amnigs Bh runt v 25 ca...jätteskönt för tuttarna!!!!

• Kickan 84

Jag hatar också mjuka men man lär ju vara tvungen när tuttsen sväller från en timme till en annan!

Thezz:
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha ja jag får se när jag kapitulerar ang det.. känns inte som det blir aktuellt... har du sett Abecitas amningsBH, den som har båge o är lätt vadderad?

Jaz... morron men om du började med den redan i v25, fungerade det att använda den sen då?? *nyfis*

Svar på tråden Pladdertråden!