• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick... tycker man kan köpa beggad vagn iof, men då av någon man känner och litar på

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Nehe, men liksom alla andra uttalar sin åsikt så gör jag det...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-03 11:18:10 följande:
    Kick... tycker man kan köpa beggad vagn iof, men då av någon man känner och litar på .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v17 .•:*¨¨*:•.
    Ja, men inte blocket eller liknande... men det är MIN åsikt... och alla andra får självklart göra som DE vill, men jag förstår det inte.
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Var o en gör som de känner är bäst! *diplomatisk*

• Kickan 84

Hanna: PRECIS!!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hoppas du inte tog illa upp Lättja?

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Lättja: åker härifrån vid 12...

Jag kommer köpa en ny vagn,sen sälja den !!!!! Har lite svårt för begangat...får ju mycket från min bror,kläder mm....Sen har jag sparat säng,babysitter mm

• Kickan 84

jazzy:

Vi kommer nog få mkt från M's syster, deras dotter är 2 nu i maj... men säng, vagn och då babyskydd kommer vi köpa nytt.  Det känns som viktiga saker, och sängen vill vi ju ha en speciell som inte verkar gå att hitta beggad heller så... inte mkt till val!

Dock får man se, kan ju hända att man köper nästan allt nytt i slutändan ändå, som man väntat på detta liksom!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Har ni spanat någon vagn förresten?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Jaz... ang BH:n igen ... tror du det verkligen är lönt att lägga pengar på en amningsBH nu?? undrar lite....

Ska ner på stan o shoppa lite nu.. färdigsminkad nu ... bara håret i kläder kvar så är man redo för att spendera hihi

Svar på tråden Pladdertråden!