• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Har inte spanat in det utbudet ännu! Så nej!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... vänta ska jag fixa fram en bild då

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Nu har jag också en ny magbild... Suck! Skrikandes Känner mig verkligen bara ful just nu.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Lättja: Du är inte alls ful!! Du är jättefin!!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

HANNA : gick jättebra...den var spuerskön efter ett tag!! Finns fina & billiga på HM...130kr  ca...

• Hannnas

Tror att det är en "mjuk" bygel i denna men vadderad iaf Den understa är fin tycker jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hej hej. pussel är bra! får mig verkligen på andra tankar! Pratat med mamma å pappa i telefon nu. så skönt å få prata av dig lite. Å det märks att min pappa är psykolog, kan verkligen prata med han om ALLT! Typ lättare än med mamma... hmmm... ringde iaf hem för å fråga hur det var med min bror, han opererade sig i tisdags. Hade gått bra, men han hade ont i fötterna eftersom han stått hela operationen, över 4 timmar. Nu längtade han mest hem till fru å 3 barn!

hungrig nu också. ska ta en smörgås.

Hanna: jag gillar inte heller mjuka bh:ar. har 2 stycken, i samma modell, finns inte att få tag i längre, å jag vill inte slänga dom! Lite slitna, visst, men vadå? Dom är ju sköna! Hatar att köpa ny bh, finns inget skönare än den man har hemma!

Lättja: ska kika in på din mage nu...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

Kan tillägga att jag tyckte INTE det var skönt med båge på en amnings BH....klämde rejält

• Kickan 84

Såg ju mkt fint ut Hanna! Frågan är vilket behov man har att vara snygg just då Är de dyra?

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Hanna: var har du hittat den bh:n? såg skön ut tycker jag!

Lättja: sötis! fin mage ju! du ser mer gravid ut än mig...jag bara sväller...

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!