• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jag har köpt en vårjacka!!! åhh så glad man blir av det lilla vägrar ha en "mamma-jacka" och inser ju att det inte finns en enda som kommer gå att knäppa så det var ju bara att köpa det man kan ha nästa vår oxå

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Nja...sådär!!!! Den var väldigt låg....MEN tror att den passar dig;HANNAKyss

• Hannnas

Jaz.. hihi.. tycker nästan alla vagnar är för låga... men styret är ställbart så det kan man anpassa... annars är det nästan bara EJs duo som jag tycker bebis kommer närmre... men den är så tuung o bökig tycker jag Fundersam

Aftonbladet family hade ett test på barnvagnar, de sk cityvagnarna.. hur de fungerar med snö o annat... (8-10 kg motstånd tror jag det var)... synd att inte fler vagnar var med bara men ameliababy som kommer i april har ett stort test har jag hört o nästa nr av viförädrar oxå

• MagdaA

Hanna: ta å fota på direkten så vi får se!

Igår när vi skulle in till stan tog jag min höst/vår-jacka för det är så varmt, fick knappt igen den! å den var typ stor i höstas... var tvungen å öppna den när jag satte mig i bilen för det tryckte så över magen. Tror jag kommer ha den jackan i vår också.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

HANNA: vad blev det för jacka?? PÅ MQ eller???

• Hannnas

Magda.. tyvärr kan jag inte det.. den är kvar i butiken... syrran jobbar där så då köper hon ut den med rabatt åt mig men den är undanlagd och min iallafall

Jaz.. en trenchcoat, beige... MQ, stockh lm

• MagdaA

Hanna: okej. du får fixa de sen då!

• Hannnas

Magda.. självklart är sååå nöjd... den var dyr (enligt mig) men eftersom syrran har 30% rabatt så vad sjuttan.... o vårjackor köper iaf inte jag varje säsong så det blir glatt att ha den nästa vår med.. miinst

• jazzy

Jag är lite sugen på Brio Happy eller EJs city cross med city korg

• MagdaA

Hanna: får man fråga vad den kostade?

Svar på tråden Pladdertråden!