• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lurkis... sånt problem som man kan le åt idag men då... icke

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Nu har jag kommit hem från jobbet! Kanonskönt att bara vara där 4 timmar och jag är fortfarande pigg och fräsch! Iofs så fikade jag antagligen 3 av 4 av dessa sk arbetade timmar... Generad

Håller med Lurkan beträffande detta med vagnar. Finns måndagsexemplar även på nya och man är inte fullständigt korkad och kastar ner sin nyfödda bebbe i en vagn som man inte kontrollerat att den är hel och funkar. Vi ska köpa min chefs begagnat och lite andra prylar kommer nog därifrån. Blir alltså en Brio vanlig blå som har två år på nacken. Tror ändå att man kommer få tuppjuck på den och skaffa en som passar ens behov några månader senare.

Sängen kommer bli till en början en vagga som min pappa byggt till min brors första barn så den är begagnad och inpyrd med mängder av andras baciller. Och vet ni vad? Jag tror verkligen inte att det är farligt.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • jazzy

Mår lite illa nu....Skrattande

Ska vila innan gästerna kommer.....dom en en son som heter Melvin,gulligt namn!!!!!

• Hannnas

Lättja... jag tror det kommer ske hemska saker  mooahahaaaaa... nädå klart inte!! Håller med! Fínns måndagsexemplar överallt

Finns ju en hel hög människor som man borde kalla måndagsexemplar med

Tjejjer... jag behöver hjäälp!... ska göra en pengaöverföring från mitt Nordea till Swedbank... men när jag fyller in kontonummret så säger den att det är felaktigt men det är omöjligt ju!! Vad har jag missat??

• MagdaA

såg att ni diskuterat bröst-storlek. Var det jazzy som skrev att hennes bröst inte blev å mycket större trots att hon hade mycket mjölk?! Räätta mig om jag har fel, orkar inte bläddra tillbaka å kolla vem det var... Iaf. Min hjärna jämför allt med kor, så även detta! Kor har olika stora juver, men det är inte de korna me störst juver som alltid mjölkar mest, ibland är det så, men inte alltid. Aveln går framåt idag, och då avlast det på bättre juverform. SÅ korna idag har mindre juver men mjölkar mer. Mjölk-behållarna är liksom inbyggda. Finurligt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: jag har swedbank, men aldrig gjort överföring från nordea till swedbank, så jag vet tyvärr inte

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • numberone

Hanna: Har du clearing numret till kontot eller så kanske det är det som är felet??

Tomhet fyller också något!.
  • Kickan 84

Tjenis igen!

Legat hela eftermiddagen, så jäääkla ont i ryggen/ljumskarna...

Lättja: Ja, köper man från folk man känner är det ju en helt annan sak. Håller med om nya vagnar också, finns väldigt många måndagsex, gäller att se upp med vissa tillverkare.

Jazzy: Melvin är jättesött!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Magda.. tack ändå sötis

NO.. japp har ett clearing på XXXX-X och sen ett nummer på XXXXXXXX-X

Svar på tråden Pladdertråden!