• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaz.. dyyyr... vad tror du jag handlar på tradera för nädå, skojja... jo den är dyr tycker jag... kostar 8700... men det finns ju EJ i den prisklassen med... sen ingår mkt som regnskydd, myggnät o lite till.... och det kuliga är att man inte måste ha bestämt sig för en färg, man kan byta när ekonomin tillåter

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Kickan, jag håller med Lurkan om att man inte behöver ha bygel i amnings-BH. Jag måste ha det i vanliga fall men under den perioden som jag ammade Bianca hade jag en BH utan bygel.

Lurkan, jag funderar också på att köpa en amnings-BH redan nu. Behöver nu BH och det känns onödigt att lägga pengar på en som jag bara kan använda nån månad. Sen tycker jag alltid att nya BH:ar är lite osköna så det är ju bara bra om jag kan "gå in" den lite

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia... Lurkis... jag funderade oxå på att köpa en amningsBH idag.. men jag blir så himlans osäker... för brösten växer väl en hel del efter förlossningen?? Eller är jag ute o cyklar??

• jazzy

HANNA: Brio & EJ kostar en slant  oxå.....MEN M sparar ju i Bebis 2007 kuvertet

• jazzy

Mina bröst växte INTE så mkt efter förloss...hade samma storlek i v 30 som efter,TROTS att jag hade MYCKET mjölk....säkert olika för alla...

• lurksmulan

Hanna: Ja det kanske det heter. Den jag har kvar är så urtvättad att man inte ser vilket märke det är. Faktum är att jag har den då och då nu också, skönare bh får man leta efter. Men den är missfärgad och börjar gå sönder så det är inget man förför sin man i direkt! Men det är bra kvalité när man kan ha två bh som man växlar mellan och har på sig dygnet runt i typ 9 månader.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Jaz... ja det är fan apsyrt med ny vagn Skrikandes men men... mysigt att M har ett bebiskuvert ... vi åkte ju aldrig till Selma över nyår, kräktes ju in nya året istället... o där "sparade" vi en hel del som täcker vagnen och lite till... A är fast besluten att hellre köpa bebisgrejjer än åka till Selma nu o både och är uteslutet

• Dulia

Hanna, när mjölken rann till så pekade mina bröst rakt ut utan att jag behövde ha något som höll dom uppe Dom blir ju fylligare och större. Det är svårt att veta vilken storlek man kommer ha sen men jag tänkte chansa nu

• Hannnas

Lurkis... har kikat på just Swegmarks.. jääättefin kvalitet och samtidigt bra pris får bli en sån oxå då.. för visst är det så att man har på sig amningsBH även på natten.. eller?? haha helt jäkla novis

Jaz... ahhh men du.. då väntar jag lite till och köper en amningsBH om ett par månader istället

• Dulia

Eller som Jazzy skrev så behöver brösten inte bli större

Svar på tråden Pladdertråden!