• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone
    Hannnas skrev 2007-03-03 17:10:15 följande:
    Magda.. tack ändå sötis NO.. japp har ett clearing på XXXX-X och sen ett nummer på XXXXXXXX-X .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v17 .•:*¨¨*:•.
    Det var ju jätte knepigt i så fall..... Hmm kan du inte ringa nån helgöppet service på din bank??
    Tomhet fyller också något!.
  • MrsMurphy

Hanna: Jag känner mig som ett måndagsexemplar så det stämmer nog bra! Och antagligen som sagt clearingnr. Hoppa över den sista av de 5 så brukar det funka för mig...

Beträffande detta med skötväska så har jag en föredetta arbetskamrat som har nån släktmodell som hon brukar sy som hon lovade mig vid förra graviditeten. Så nu hoppas jag verkligen att hon fått veta att jag är gravid igen och syr en sån.

Jag älskar allt detta med traditioner och ärvda saker som har historia (ex vagga, kläder etc) så jag kommer nog aldrig infalla under detta med köphysterin...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Har löst det!!! Det ska fyllas ut med nollor mellan clearingnumnret och kontonumnret

Jäkla krångel... finns en hjälpruta där svaret står... varför står hjälp med så liten text för

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. det var 14 siffror... skulle upp till 15 och därmed utökas med en nolla

Jag har en vän som känner till ett ställe där en grupp handikappade syr bl a amningskuddar... skitfina!! som säljs för knappt 80:- !! hihi snacka om KAP för det är nåt som är asdyyyrt i affären tycker jag... huga...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

För att förklara mitt inlägg som upprörde alla så hemskt så menar jag väl främst att man inte vet vad sakerna varit med om när man köper beggat, och då främst babyskydd...

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Håller med dig Kickan, vad gäller babyskyddet,när vi köpte babyskydd så sa dom att man måste kolla noga om man köper skyddet beggat.....Man ska ALDRIG använda ett skydd som blivit krockat med!!!!

• Kickan 84

Inte heller som är äldre än 4 år gammalt, eftersom plast är en färskvara! (Sett på babyboom tror jag det var! )

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Verkar vara dags att plocka fram mina seaband....se om det hjälper nåt...

• Kickan 84

Brukar de hjälpa dig?

För mig funkar de inte alls!
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!