• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Japp..den röda är fin i höstmörkret....
    Blir det Buggan för er eller???

• Dulia

Hej Hanna!! Du har verkligen en shoppardag idag

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • JUSTer

Jag vill också köpa ny vagn.....Skrikandes Men för oss blir det beggad..... vår egen. Jaja, får väl slösa pengar på annat, lilla Anna lakan till spjälsängen bland annat. Men det förutsätter att Marie har fel och att vi får en tjej... en Anna.

Gravid - v. 14
  • Hannnas

Dulia.. haha ja jag har fått en hjärnblödning el nåt tror jag helt galet.. men jag är sån att antingen handlar jag inget (blir så oftast) el så handlar jag mkt... ska jag erkänna att jag handlade några plagg på Gina oxå

Jaz... japp det blir Buggan vi har bestämt oss båda för den, kikat runt och provkört, klämt o kännt båda två... och buggis blir det

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Vi köpte förra vagnen begagnad. I mina ögon handlar det om sunt förnuft. Handlar man av hela och rena personer och man provar vagnen allt vad man orkar när man är där måste det gå att lita på. Fabrikationsfel kan förekomma även på nya vagnar (bla handtag som gått av i rulltrappor etc)
    Med vår ekonomi finns det inte plats att köpa allting nytt, det funkar bara inte.

Såg att ni pratade amningsbh, och jag köpte faktiskt en idag! Visserligen kommer jag inte kunna ha den när bebisen väl har kommit, men jag kan ha den nu och senare när man ammar lite mindre. Jag vet inte vad det är för märke men det var flyttrea på Lindex och den hade kostat 225:- och var nedsatt till 69:-!!
    På tal om bygel skulle jag aldrig kunnat ha det i min amningsbh, usch och fy, man hade ont nog som det var med knöliga och gigantiska bröst.
    Och Kickan, man måste inte ha bygel bara för att man har stor byst, amningsbh är inte riktigt som vanliga bh´ar. Jag hade D i ena och E i andra och ingen av de hade bygel och det var inga problem. Jag tror det var ... vad heter märket... Svedberg? Svedlind? Svednånting iaf.

Lättja: Nästa lördag kan jag inte! Vi ska fira min morfar som fyller 85 år den dagen!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

JUSTer... du får komma hit o handla Lilla Anna lakan vet att de säljer den kollektionen ute i Gällstad (hört talas om lager 157, kärringa rallyt mm ).... vet att Nowalie säljer dem från och med denna våren

• JUSTer

Är det nån slags outlet?

Gravid - v. 14
  • Dulia

Idag bestämde jag att vi inte ska ta reda på könet denna gång. Jag vill inte veta längre utan spara det till förlossningen. Nu hoppas jag bara på att jag ska tappa rösten eller nåt till nästa UL för hur jag ska kunna hålla mig från att fråga vet jag inte. Även fast jag inte vill veta så är jag ändå så himla nyfiken

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Lurkis... Kan det varit Swegmark??

Svar på tråden Pladdertråden!