Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Liden: ¤&%/()()/)=/U?=(/%#¤¤!!! Faaaaaan!! Gråter Jättekramar!!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

Mem hua vad nervös jag blir nu! Det måste gå jättebra nu för Magda!

Och du får inte blöda nåt mer nu Thezz! Jag får ju hjärtstillestånd av detta hela tiden!

Kramar alla!

• MrsMurphy

Hanna: När började du känna av bebben?? Fundersam Vill också! *Lättja drar fram surläppen*

• MrsMurphy

Ja fyn fan! Jag har rejäl råångest över henne nu. Klump i magen. Fasen vad allt ska strula! Men skönt att hon är på sjukhuset iaf!

• MrsMurphy

Hej hej! Först in här nu ser jag... Suttit och förbannat denna sida ett tag. ´Vaddå dra igång kl 11 igen?

Har lite funderingar om Magda. Mår kymens för hennes pärs nu och jag funderar på om man ska skicka upp nåt? Jag har hennes adress. Men vad?

• MrsMurphy

Men vad ska jag skicka upp då? Nu behöver jag verkligen att ni andra kommer med ideér för jag är helt tom i huvudet! Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Tror ni inte att både jag och killen glömt vår årsdag! Det var den 10/3... Vilka jäkla virrpannor!

Nu behöver jag lite snabbinspiration här till Magda! Vad ska det bli? Lite choklad kanske? Klurat om jag ska hiva med nån bok om nåt som  eller nåt som hon kan dräggla över...  Virrat runt här i butiken och kan verkligen inte komma på nåt!

• MrsMurphy

Morrn morrn!

Har funderat på den här kossa grejjen som Magda och Hanna pratat om som Magda gick så igång på. Skulle inte det vara en bra present att köpa till henne? Inget hon riktigt kan njuta av på sjukhuset men en sak hon kan glädjas åt framöver och som hon verkligen vill ha. Nu har jag dock ingen aning om vart man får tag i en sådan...

Har virrat runt i bokhandeln och försökt hittat några roliga böcker men jag slår huvudet i väggen där... Kan verkligen inte tänka till ordentligt! Det enda som jag kan komma på som hon är intresserad av är alla dessa kokböcker med massa mumsiga kladdkakor och sånt. Men det har jag ingen aning om jag fallit för för att jag själv är så sjukt sugen på dom??!!

• MrsMurphy

Härligt att höra Tindra! Hälsa så gott från oss alla här men skvallra inte vad vi sysslar med!

• MrsMurphy

Är det nån mer som upplevt värts aobehagskänslorna då ni kissat. Att det dragit i hela magen och typ värsta ilningarna uppstått?

Svar på tråden Pladdertråden!