Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Jag vet att man äta det... Men som läget är nu så är jag hopplös med mat. Har helt tappat matsuget och får bara i mig det som jag är sugen på. Och det är inte mycket. Blir fortfarande mest frukt under dagarna varannan timme typ och lunch. Men sällan middag numera.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Fast jag har verkligen inget matsug. Det tar verkligen emot att äta mellan varven och jag har ju inget illamående längre så jag får inte ekvationen att gå ihop riktigt...

• MrsMurphy

Thezz: Att spy är kroppens sätt att tvinga en att ta itu med sina spänningar... Fick ju jag lära mig förra veckan! Skrikandes Men det kommer gå finfint!!

• MrsMurphy

Gratulerar till alla lyckade vul och perfekta bäbisar!!

Själv så var det sagt att jag skulle jobba halvtid nu och roa mig med kontorsjobb. Ingenting finns kvar att göra för mig! Känns så värdelöst att bara drälla omkring och inte vara riktigt kapabel till att utföra nåt! Skrikandes Är det mitt blodtryck som rasat totalt när man blir så här? Vad gör man för att bli folk igen? Börjar längta till läkaren på måndag nu.

Dessutom har jag rätt fet mensvärk idag och det värker i underlivet. Suck!

• MrsMurphy

Plockar fram listan igen så att jag lättare hittar den imorgon...

Vänta på bebislistan!

Believer v.30 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.29, Bf 20 maj
    Dulia v.27, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 18 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.18, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.15, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 12, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
    Thezzizen v.11, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.9, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.8 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

• MrsMurphy

Näääeee!! Här kommer en riktig hormonhäxa instampandes!! Skrikandes Måste nog få det ur systemet innan killen kommer hem och han får en skopa av ovett för han förtjänar verkligen att inte få nåt mer trassel med mitt humör nu!

Jag vet att man ska vara så förbannat glad och tacksam och fan och hans moster när man nu har lyckats bli gravid. Men jag håller tamejfan på att bli tokig på detta!

Jag jobbar ju några timmar om dagen för tillfället men jag pallar ingenting, går hem och ligger och halvsover i sängen resten av dagen. Ingen energi till absolut nånting! Lagar aldrig mat eller nåt för jag orkar inte ta mig ur sängen. Men samtidigt kryper det konstant i mig! Blir helt galen på detta såsandet och jag vill verkligen göra så mycket men det går ju inte! Orkar inte vara så här slö/seg eller vad fan det nu är med mig. Vill bara krypa ur skinnet nu!! Skrikandes

Dessutom krääktes kattjäveln på golvet och det slutade ju fantastiskt nog med att jag fick torka min egna spya också!! Skrikandes

Dessutom nojjar jag konstant och får för mig att bebben är död! Inga jävla livstecken eller nåt som får mig att känna mig gravid på riktigt.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

• MrsMurphy

Torkade just upp min spya bestående av hårdmackor med kaviar.... *mutter*

• MrsMurphy

Sorry tjejer! Nu ska jag inte gnälla och förstöra stämningen här nåt mer! Ska krypa till kojs igen...

Svar på tråden Pladdertråden!