Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

angiee: Jag hade rätt mycket mensvärk fram till v9 nångång. Och dom där sammandragningarna, kan det inte vara det där som jag kallar ilningar?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

angiee: Jag vaknar på nätterna av att det gör ont! Fram till v9 hade jag mer eller mindre konstant molvärk. Så jag viftar glatt om att jag vet vad du menar! Tror du kan vara lugn. Det växer och för vissa gör det mer ont.

• MrsMurphy

angiee: Jag roar mig kungligt med ett par gånger i veckan på nätterna vakna av att det gör ont i magen på ett obehagligt sätt så jag stormar toaletten för att kolla efter blod. En väldigt mysig nattritual!

• MrsMurphy

Härligt Kickan!

Nån fler än jag som typ klämt magen sönder och samman varje kväll sen plusset? Jag vill verkligen känna den där så kallade fisksprattlet snart. Men jag lurar mig själv ständigt och jämt när man känner typ nåt oregelbundet pulsslag i magen eller nåt så blir jag på helspänn och försöker hitta igen. Men det är säkert puls eller tarmar eller nåt. *världens sämsta tålamod*

• MrsMurphy

*dunkar huvudet i väggen*

Åhhhhhhhhh!! Blir galen på min förvirrade hjärna! Vill ha tillbaks den!  Råkade precis impulsshoppa en telefon och nu kan jag för mitt liv inte komma på vilken modell det var eller nåt... *pucko*

Ser konversationen mellan killen och mig när han kommer hem:

-Jag har köpt en telefon...
    -Va? Vilken modell? (killen litar inte alls på mitt omdöme och det med rätta)
    -Öhhh... Kommer inte ihåg! Generad

I den sekunden kommer nog killen låsa ut mig på balkongen eller nåt...

• MrsMurphy

Om jag inte kopplat upp mig imorgon vid 7,15 så får ni ringa polisen för då sitter jag nog på balkongen och huttrar fortfarande... *morr*

• MrsMurphy

Ni behöver inte ringa polisen! Skrattande Blev inte utlåst på balkongen!

Magda: Lite jobbig sits det där. Jag förstår er båda så väl och varför både du vill veta och inte han vill veta nåt... Fundersam

• MrsMurphy

Magda: Det är det jag menar. Jag pendlar fram och tillbaka som en galen dåre just när det gäller detta och samma funderingar dyker upp här.

• MrsMurphy

Vi kommer ju lindrigt undan här för i den här lägenheten kommer det inte bli nån barnkammare eller nåt. Skrattande Så vi ska ju inte införskaffa eller fixa så mycket här hemma.

Och det enda i klädväg som jag hittat som jag bara måste ha är en body från Åhlens med en galen hund på! Och den passar ev min lilla tjej lika bra som en liten kille... Ska börjas i tid!

Svar på tråden Pladdertråden!