Pladdertråden!
Japp, och nu är det en till!
*asgarvar i min ensamhet*
Japp, och nu är det en till!
*asgarvar i min ensamhet*
Lurkan: Hahhaaaha! Har en känsla av att det är det sista man tänker på! ![]()
Hua! Jag och killen är galna i att se b skräckisar men jag har blivit så stirrig av mig... Såg just en av dessa Halloween filmerna och vanligtvis brukar jag storskratta men nu mår jag ruggigt.
Morrn morrn!
Härligt att du är tillbaks Magda och att det gått bra! Kramar!
Grattis på födelsedagen Hanna! 29 år eller?
Jag fyller 30 i sommar och har totalångest... ![]()
Jazzy: Inte skrämmas med sånt där nu! Det kommer gå finfint!
Kickan: Fiiiiiiiiin mage!
Och angående present så skriker man till i min inbox...
JUSTer: Har du lyckats dölja det så här länge? ![]()
Jazzy: Det kommer gå bra!
Jag har haft ett par rejäla skitdagar nu. Tycker det här är jättejobbigt! Känner mig så totalt ogravid så jag blir tokig. Har varit helt stiltje med symptomer nu i över en månad. Jag känner mig bara fet, fet, fet och åter fet! Och hela tiden dessa skräcktankar om ma!
Jag vill känna nåt nu innan galenskapen blir värre!!
Thezz: Samma här typ... Total råångest och tjutande i huvudet och bara lust att dra täcket över huvudet och inte kliva upp de närmaste veckorna... Inga tårar här dock, snarare tandgnissel. Vad ska vi ta oss till med oss själva?
Thezz: Fy fan vilken mardröm! Jättekramar!
För mig är det ju ingen speciell anledning. Jag har bara blivit knäpp. Men det är jobbigt att läsa i alla böcker att i dessa veckor kan man känna sparkar, man är hungrigare etc, man kan känna att livmodern växer bla bla. Och här är det nada. Jag får pressa i mig mat och känner mest avsmak och dåligt samvete över att jag äter för dåligt. Känner överhuvudtaget inte av nåt i magen och detta med buffar/fjärilar är helt dött. Tom tarmarna verkar ha dött! ![]()
Thezz: Vi har snackat lite om det och jag är sprickfärdig av nyfikenhet men vi ska låta det bli en överraskning...
Men kom ihåg mitt psykbryt här! Jag har inte kännt ett skvatt sen v13 nu så att ni inte blir lika tokiga om det blir så här. Men fullständigt livrädd för ul:et den 29/3. Nog därför jag blivit så bäng i huvudet för jag är så rädd att nåt ska vara fel.