Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hanna: Samma här! Men problemet var att den spydde bredvid sängen och det är ju där jag ska tillbringa min tid i ca 5 timmar innan karln kommer hem då jag likt en dramaqueen vinkar från sängen hejhej och sen slöar vidare till klockan ringer imorgon kl 7....

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Hanna: Jag torkade upp den men resultatet blev ju att torka dubbelt... Så nu är det ingen fara längre! Och dessutom har vi hemska och hårda klippan soffor som jag hatar över allt annat här i världen.

• MrsMurphy

Det är inte synd om mig tjejer! Jag är bara så frusterad så jag vill börja vansinnesgråta och slå ihjäl nån! Det är verkligen inte jag att vara värre än en sänglus... Gråter  Skrikandes

• MrsMurphy

Nu har jag rannsakat mina reaktioner! Jag inser att jag har jobbat sen jag var 16 så det är 13 år nu i full gång på arbetsmarknaden med undantag när man haft semester (och varit pigg) eller varit sjuk (och varit sänkt).

Jag är nog helt värdelös på att slappa bort tillvaron!

*kryper till sängs och försöker hitta lite sans*

• MrsMurphy

Nu kommer en hysterisk ego Lättja inknallandes igen...

Har just pratat med min bror som är 4 barns far och han målade upp en bild av hur det kommer vara hos läkaren på måndag... Suck! Blir så frustrerad av hela situationen, hatar känslan av att vara totalt sänkt och en värdelös gravid. Alla verkar fixa det så bra men inte jag inte!

Allt är bara lite graviditetsbesvär och bara för det känns som om jag tuppar av så innebär det inte att jag gör det utan det är bara att gilla läget och kämpa vidare. Känns ju måttligt underhållande. Detta kommer bli låååååånga månader. 

Och hör jag en enda gång till av nån att aaaaaaaaaaaaallt är sååååååååååååå naturligt så så kommer jag kick sparka den människan i röven. Jag skiter i hur naturligt det är, jag blir galen ändå! 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

Hanna: Jag vet att han har rätt ju... Men jag fattar inte hur jag ska fixa det och det gör att jag känner mig som en slö mupp. Skrikandes

• MrsMurphy

Ny vecka!

Vänta på bebislistan  

Believer v.30 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.29, Bf 20 maj
    Dulia v.27, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 18 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.18, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 12, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
    Thezzizen v.11, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.9, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

• MrsMurphy

missK: Jag gick upp 6 kg fram till vecka 9 och då åt jag inte ens nåt vidare. Tror man kan binda upp en hel del vatten. Nu har jag gått ner en del av dom kilona!

• MrsMurphy

Hej hej! Hemma och ska krypa till kojs!

Såg att ni hade en höna diskussion här... Jag har vattenfallsflytningar så fort jag rör på mig och detta kommer garanterat leda till svamp snart. Snart läge för blöja om det blir mer!

Svar på tråden Pladdertråden!