Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Orkade inte ta sidorna innan. Såg att det var mest tjatter om vagnar...

JUSTer: Ja jisses, undrar vart det här kommer sluta?

Lurkan: Jag tror nog att folk skvallrar emellan men att ingen vågar fråga!

Dulia: Härlig mage! Längtar tills jag är så där långt!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

JUSTer: Hela min värld vet! Svårt att missa med tanke på att jag dels ser ut som en vandrande luftballong plus att det är ett evigt skvaller på alla...

• MrsMurphy

Jag känner inte ett skvatt för tillfället och jag längtar verkligen tills det blir nåt livstecken. Blir så less för det är helt dött här nu, känner inte av livmodern eller att nåt växer. Ingen värk eller så. Det är bara bilderna som bekräftar att det faktiskt sker nånting!

• MrsMurphy

Hej hej!

Nu har fröken Lättja varit hos doktorn och kan återigen konstatera att året 2006 har sparkat henne i röven en gång till. Min fysik är finfin men grav hormonerna och ångesten bakom denna graviditeten har nog fått droppen på bägaren att rinna över. Sjukskriven på halvtid pga stressreaktion.

Jippieyaj!! Då var man deprimerad då! Eller utmattningsdepression kan man ju även kalla det... Iom att 2006 var så full med elände och dödsfall, sjukdom och missfall så klarar inte min kropp av att hantera detta längre. Blä!!

• MrsMurphy

Hanna: Min chef är ju måttligt road, ungefär lika road som jag känner mig misstänker jag. Men skönt att man vet att kroppen inte klarar av stress iaf. För den sparkar mig hårt i arslet varje gång pulsen går upp. Tror ni att man kan sätta upp en skylt vid ingången att enbart heltrevliga kunder får komma in för det minsta provocerande gör att personalen tuppar av/tjuter i huvudet/huvudvärk/ljudkänslig?? Fundersam

Blir vila, promenader och att rå om mig själv framöver.

Men jisses vad fjantigt det här känns! Räcka ut tungan Jaja, ett nytt läkarbesök den 2/4 och sen ska väl bm lägga upp en handlingsplan för mig. Usch, såna här fjanterier hade jag nog klarat mig utan just nu!

Chefen kommer lägga upp ett helskumt schema för mig nu framöver. Ska jobba 4 timmar om dagen och imorgon blir det 15-19... Så så mycket övrigt liv kommer det nog inte bli!

• MrsMurphy

Hanna: Vad var du sjukskriven för? *nyfiken*

• MrsMurphy

Hahhaaaahaaa! Har pratat men chefen igen! Han ska trycka upp en special arbetströja åt mig!

Var snäll mot mig, jag är fucked up i huvudet!

• MrsMurphy

Lurkan: Ska höra imorgon.. Kuö att kunna skratta åt eländet iaf!

Svar på tråden Pladdertråden!