Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

*morr* Så trött på den här sidan mellan varven så man bara vill vråla högt!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

Sorry att jag hetsar upp mig så dant men jag blir bara så trött på hela syndromet... Har en ruskigt dålig dag, också mycket funderingar över död bebbe och så. Ska iväg och jobba 14-18 och det tjuter i huvudet och jag är totalsänkt. Jag är värdelös på att vara en glad gravid!

• MrsMurphy

Cia: Min kropp är förjävlig nu. Det tjuter och yrsel och ett stort behov av att slå nån. Var på väg att klippa till tjejen på McDonken för att hon var seg och jävligt lite strips fick jag också. *arg*

*galen Lättja kommer gå bärsärk snart*

Nu är det klart till Magda iaf! Blev boken så fick hon en ask med choklad från Robert E. Askarna där är ju sååååå små men ack så goda!

Ni som är på kan inboxa mig inom ett par dagar så kollar jag hur många vi blir och återkommer!

• MrsMurphy

Usch vad jobbigt missK! Det måste vara en pärs verkligen...

Lurkan: Du har en fin mage!!

• MrsMurphy

missK: Det är nog lika bra det! Nerverna tar väl en hel del stryk annars och det är nog bättre att få bekräftat att bebben mår finfint än att vara nervös för en sån sak.

• MrsMurphy

Värt ett försök iaf missK! Men jag tror verkligen inte att det är nån fara men som sagt, jäkligt skönt att få det bekräftat att bebben mår kalas! Skrattande

• MrsMurphy

Jag har det stora Ul:et den 29 och jag håller på att krypa ur kläderna snart... Räcka ut tungan Denna eviga väntan!

• MrsMurphy

JUSTer: Det är mig man inboxar! Så räknar jag samman om några dagar hur många vi är!

Lurkan: Nu roar jag mig inte med att smickra ego eller försöker att få dig att må bra! Jag tycker du har jättefin mage! Knappast att man kan tro att det där är fett! Den är ju stor och rund och go!

När jag står upp så har jag jättehård mage men så fort jag sätter mig ner så känns det som en mjuk fettvalk. Nån mer?

• MrsMurphy

Det är bäst om ni alla inboxar för annars lär det bli tilt i fröken Lättjas hjärna när det väl är dax! Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Lurkan: Skönt att höra att det inte är bara jag som har värsta mastodont fettvalken i sittande läge! Detta har jag grubblat över en hel del, jag har ju verkligen ingen aning om hur det ska vara.

Jazzy: Ingen fara! Det är slutpratat nu om det! Stanna kvar!

Svar på tråden Pladdertråden!