Pladdertråden!
Hanna: Jag har för mig att du hade nån länk till nåt med kossor för nån vecka sen och Magda vrålade av lycka. Men att hon skulle invänta inköp av den ett tag...
Hanna: Jag har för mig att du hade nån länk till nåt med kossor för nån vecka sen och Magda vrålade av lycka. Men att hon skulle invänta inköp av den ett tag...
Så det är sammandragningar när det ilar så där?
Är det nåt man ska oroa sig för?
Men den blir väl bra!
Vi kör på det va? Jag fixar det nu!
Ska du shoppa mer prylar nu då?
Hanna: Jag inboxade dig! Jag hinner inte nu för jag ska styra upp en frukost på jobbet så jag måste dra... Du är ju en luttrad veterna på shopping!
Men annars kan jag ta itu med det i eftermiddag om du inte kan!
Nu är den fixad och klar! Men den skickas upp direkt till henne som present så den landar inte här först! Men ska jag shoppa boken och nån choklad också och hiva iväg imorgon?
ae: Helt klart en perfekt tajming!
Ta det lugnt med karlstackaren nu... ![]()
Jag känner mig helt ickegravid nu! Jag blir helt tokig! Växer magen ändå om man har ma? Magen växer ju uppenbarligen trots att jag råkat gå ner 3 kg sen v9...
Jazzy: Förhoppningsvis är det väl så men just detta att jag inte känner ett skvatt driver mig till vansinne! Går in i v17 imorgon och det har mer eller mindre varit stendött med symptomer nu i en månad!
Men ul den 29 iaf så jag tänker inte balla ur och springa och kolla igen. Men lilla bebben är ytterst välkommen att komma med ett livstecken snart innan den kära lilla mamman blir tokig! (Ännu mer tokig kanske är en mer korrekt benämning...
)
Haahaaahhhaaaaaaa! Kände nåt mysko nyss ca 4 cm snett nedanför naveln, kan det ha varit tarmar då? Eller kan det ha varit bebbe?