Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hanna: Jag letar som besatt men hittar inget på Åhlens sida. Men jag ska köpa den framöver som det första plagget! Stackars mina barn som blir utsatt för mina klädinköp... Men jag är också lite allergisk mot rosa lull lull så om det blir en tjej så blir det nog inte så mycket sånt ändå. Men hittade en mörkdimmgrön fin klänning på åhlens också så lite schyssta kläder finns det för min ev framtida tjej ändå!  

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Vi har en hederlig volvo så vi kommer nog inte få nåt bilproblem... Snarare boproblem dock!

Magda: Jag är snarare lite avundsjuk på er som är lite mer bullmammor och fixar och donar. Jag är rejält usel på sånt. Ok, jag skulle inte blinka för att plocka fram fogsvansen och bygga en bokhylla men att baka ett bröd är desto svårare för mig. Så detta med kill/tjej debatten så är jag snarare lite rädd att om det blir en tjej så kommer hon inte ha så stora möjligjeter att bli tjejig för jag är fullständigt usel på det området. Så du får gärna dela med dig av dina husmodersegenskaper för annars kommer nog min darling bli mobbad eller nåt... Hade varit bra om alla fått lite av alla egenskaper! Skrattande

• MrsMurphy

Hanna: Vi har ju ingen hiss dock och bor längst upp men det går nog bra ändå. Ska ju flytta efter ett tag iaf! Skrattande *ser en glimt av hopp borta i framtiden nånstans*

• MrsMurphy

*gäsp*

Nu är jag hemma! Ruskigt korta dagar för tillfället men jag blir verkligen slutkörd för nada. Börjar tjuta i huvudet när jag "tagit" ut mig. Ska till läkaren på måndag och nu har jag börjat arbeta upp nervositeten om död bebbe etc... Suck!

• MrsMurphy

Men varför blir man ett totalt nervvrak så fort man har nåt inbokat inom läkarvården? Känner mig rätt cool större delen av tiden men så fort det är dax för nåt lägger jag i alla cylindrar och blir en galen tupp i hönsgården!!

*örfilar mig själv*

• MrsMurphy
    JUSTer skrev 2007-03-06 14:26:43 följande:
    Högt på min önskelista - genomskinlig mage! Äckligt? Javisst! Men man skulle slippa fundera utan kunde bara gå och ställa sig vid en spegel varje gång man ville ha svar på nåt.......lever du? vill du ha rosa eller blåa tapeter? är du en eller två? Gravid - v. 15
    Det där är jag verkligen beredd att skriva under på!!!

För lat att plocka ögonbrynen redan nu... Så genomtrött så att jag princip hallucinerar på dagarna. Ska bli intressant att höra vad läkaren har att säga om det här fenomenet dock. Fundersam
  • MrsMurphy

Jag gillar den där gröna bodyn med hjärtan på! Skrattande

• MrsMurphy

Den där galna utomjordingen var väl nåt i min smak iaf!

Nepp, nu ska jag ta en tupplur! Natti!

• MrsMurphy

Usch, jag har helt tappat matsuget och när jag tänker efter så har jag nog knappt fått i mig fisk överhuvudtaget... Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!