• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Vår bebis får eget rum, dock så kommer varken tapet eller färgval vara beroende på könet...

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Hanna: Jag letar som besatt men hittar inget på Åhlens sida. Men jag ska köpa den framöver som det första plagget! Stackars mina barn som blir utsatt för mina klädinköp... Men jag är också lite allergisk mot rosa lull lull så om det blir en tjej så blir det nog inte så mycket sånt ändå. Men hittade en mörkdimmgrön fin klänning på åhlens också så lite schyssta kläder finns det för min ev framtida tjej ändå!  

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Hanna: Haha, luktar redan bättre iaf för mannen ville t o m hångla igårkväll Det du!!

Stanna där du är! ♥
  • snöstjärna

kille/tjejuppdelning?

Jag vill gärna göra ett rum för en tjej om de är en tjej.
    Eller ja, midduppfatta mej rätt nu ;) Det ska inte vara roooosa överallt.
    Utan  rummet kommer gå i vitt å guld. Oavsett kön.
    Men man kanske vill ha nån rosa kudde, eller en tjejig tavla .. eller ja, röda sängkläder. Å Blått eller blått å grönt eller nån annan färg om de e kille =)

De e lite så jag tänker. Inte så att hela världen går under om jag inte vet. Utan bara lite så jag får bona om det lite så som jag har det i tankarna =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan
    Kickan: Tack! Jag har försökt kolla på Brios hemsida men där ser det bara ut att finnas liggdel och det tyckte jag kändes konstigt nämligen.
    Men vi ska försöka åka iväg och kolla på Babyland nån dag här. Det är alltid enklare när man får se vagnarna i verkligheten och får ställa alla sina konstiga frågor då...
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Lättja... om du såg mina få inköp så kommer de passa både tjej o kille.. så får det bli.. kommer.. vår tjej (OM det blir en tös) kommer få marina kläder o piratscarf haha

Kickan.. se dääär du

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Lurkan: Gör det! Den är verkligen toppenfin i färgerna Happyn, vi har klämt och känt på den innan

Hanna:

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

missK... rött är väl lika mkt en killfärg?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

MissK: Vem har sagt att särskilt rött och grönt tillhör nåt kön?

Förstår hur du tänker även om jag tycker att det är fel att redan som spädis visa barnet vad som är "tjejigt" och "killigt"...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!