• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda... Det kommer alltid vara så att folk kommer ha åsikter ang föräldraskapet Det är som min morbror sa.. gör som man vill o skit i alla andras åsikter men man kan ju lyssna, även om många gärna prackar på en vad som är "rätt och fel"

Thezz.. Neeeeeej MEN det behöver ju inte betyda nåt ... o imorgon vet du!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Nu måste jag dra, ha en bra dag allihopa!

Vilda babyn bor i min mage! ♥
  • Thezzizen

Nä inte mycket, och det ser ju ut som endoblödning men.... Man har ju ingen sund inställning till vag.blödning nuförtiden. Det räcker med det lilla för att bli nedkastad i katlagrottans mörker!

Nä nog med det jag har även två problem. Jag vill flytta och om de blir bebis måste vi ha en ny andrabil. Vart får man pengar till sw ifrån?
    Vad har ni för små bilar som ni räknar med att få in en vagn i?

• Hannnas

Thezzz... vi har ju inte det bilproblemet eftersom vi har en vectra kombi MEN svägerskan o hennes man som ska ha bebis nu i april de kör en renault clio o räknar med att den ska fungera om man fäller ett säte, de ska ha en teutonia rocky som dessutom tar lite plats... tycker jag iaf...

Så allt går med lite vilja och våld om inte annat

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, nä vår kombi är ju inga problem heller. Men att fälla säte, då känns de lite litet. Fast helst vill ag nog ha en sån pass liten bil ändå..

• after eight

God morgon tjejer!

Har läst ikapp sedan i går. Supermegagrattis till Kickan och ärtan! Vad härligt att allt såg bra utt!

Thezz, håller tummarna hårt för att allt ser bra ut. Ska du på VUL i morgon?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Thezzizen

Morgon AE, allt bra? Jo imorrnbitti är de dags! *huga*

• MrsMurphy

Vi har en hederlig volvo så vi kommer nog inte få nåt bilproblem... Snarare boproblem dock!

Magda: Jag är snarare lite avundsjuk på er som är lite mer bullmammor och fixar och donar. Jag är rejält usel på sånt. Ok, jag skulle inte blinka för att plocka fram fogsvansen och bygga en bokhylla men att baka ett bröd är desto svårare för mig. Så detta med kill/tjej debatten så är jag snarare lite rädd att om det blir en tjej så kommer hon inte ha så stora möjligjeter att bli tjejig för jag är fullständigt usel på det området. Så du får gärna dela med dig av dina husmodersegenskaper för annars kommer nog min darling bli mobbad eller nåt... Hade varit bra om alla fått lite av alla egenskaper! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Lättja: sötis! synd du inte bor närmare, då hade jag gärna haft en bullmamma-kurs me dej!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Allt är ok med mig Thezz! Vilken tid i morgon? Ska hålla tummarna!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!