• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Ne nu ska jag ta å ta mej iväg te jobbet å invänta kaoset som kommer att komma med de nya systemet som startar idag.

*phew*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

åh! kan vi inte lägga ner den här tjej/kill diskussionen! tycker det är upp till var och en hur man vill klä/boa/färgsätta. Började ju med att jag ville veta könet, var inte meningen att bli en sån diskussion ju...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    missK: Vitt och guld är väldigt fint.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan
    Magda: Neeej så får du inte känna. Den här diskussionen träffar man på överallt känns det som. Och det handlar väl mest om att man måste acceptera andras åsikter, för det går inte att ändra de.
    Men jag är ju gammal feminist som lätt går i taket för såna här saker, men det gör ju inte att det är rätt eller fel, det är bara mina känslor.
    Och vi har ju också tagit reda på könet.
  • Hannnas

Lurkis... fattar då passar säkert en Happy jättebra

Brios nya kommer vara mkt smalare än de tidigare syskonvagnarna förresten KUL med nya vagnar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Såg nu att min Ebba har namnsdag idag... 2 dagar innen hennes ettårsdag.

Lurk: å jag hatar diskussioner! äh, ska ändå åka snart så ni kan fortsätta diskutera om ni vill.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Morron tjejer....

i natt hardet blodat lite. Blir såå ledsen

• Kickan 84
    MagdaA skrev 2007-03-06 08:09:38 följande:
    åh! kan vi inte lägga ner den här tjej/kill diskussionen! tycker det är upp till var och en hur man vill klä/boa/färgsätta. Började ju med att jag ville veta könet, var inte meningen att bli en sån diskussion ju...Ängel i himlen och plutt i magen!
    Självklart är det upp till var och en, det är ju hela graviditeten, föräldraskapet osv!
    Vilda babyn bor i min mage! ♥
  • Kickan 84
    Thezzizen skrev 2007-03-06 08:13:28 följande:
    Morron tjejer....i natt hardet blodat lite. Blir såå ledsen
    Åh nej! Inte mkt väl? KRAAM!
    Vilda babyn bor i min mage! ♥
  • lurksmulan
    Thezz: Näää, sluta med det genast! Men vad säger sjukvården om det här? Kommer du fortsätta blöda hela tiden eller?
Svar på tråden Pladdertråden!