• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan
    Kickan: Ja den är verkligen happy! Jag gillar den gröna starkt! Och vi har ju tänkt att både Laban och Polly ska kunna ha vagnen så då måste det vara sittdel som man kan lägga en lift i, och sen få plats med liften under när Laban ska sitta. Därför måste det vara stort mellanrum mellan korgen och sittdelen, och då är visst Brio bäst.

missK: Ni gör precis som ni vill.
    Det är bara inte min kopp té om man säger så.
    Laban har mest rött i sitt rum nu, röd säng, röda möbler etc. Och tavlor med djur på.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

missK.. herreguuud.. ingen kommentar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Lurkan: Ja, då är den nog perfekt för er! Den är ju relativt lätt också för att ändå vara en klassisk vagn!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan
    missK: Vilken gräslig vagn på alla sätt och vis! Vem orkar dra den? Hulk Hogan?
  • Hannnas

Lurkis... BRIO kommer med en ny tvillingvagn från våren (finns inte ens på hemsidan än).. ska vara ganska lik UJs

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

lurkan:

Det kanske blir så oxå. Men jag har redan rummet i tankarna ;)
    Vitt å guld, å så tänker jag skriva lite små citat på väggarna..
    Å så ovansängen vill jag det ska stå med guld, prins eller prinsessa i en av texterna... så.. ja. Men det kan jag lika gärna göra senare med ... men ja.

Sist jag var gravid kunde jag inte alls tänka mej å ta reda på könet, men nu har jag lite annat tänk. Men vi får se när vi väl kommit så långt.

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • snöstjärna

Ja visst var den helt crazy! tacka vet jag bugaboo som väger 9 kilo =)

Men jag har redan börjat fundera om. Gah. Ja jag e en sann våg. Velig.

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan
    Hanna: Vi har äntligen bestämt oss för att inte skaffa syskonvagn ändå. Vi får inte plats i bilen till att börja med, sen kommer Laban ändå vara 2,5 år och han går så mycket ändå idag. Så jag tänkte komplettera vagnen med sjal till Polly, så att hon kan sitta där när Laban vill/måste åka vagnen. Det är därför det måste finnas plats för mjukliften under vagnen. Om du förstår mitt förvirrade resonemang?
Svar på tråden Pladdertråden!