• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Magda: *hihi*
    Du jag såg att du har en sån där änglaklocka i ditt galleri. Låter dom? Har sett förut och undrat lite vad det är...fanns ju jättemånga olika.

• Dulia

ae, jag har underproduktion i min sköldkörtel och medicinerar mot det (dom hittade detta nu när jag var gravid) och måste ta prov med jämna mellanrum för att se att medicindosen är rätt inställd. Sen får jag också ta extra prov i och med projektet som jag är med i.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Believer: ja, dom låter, liksom plingar. Men inte så högt så man störs av dom. Tycker dom är söta! Sen kan bäbisen få ro av ljudet sen också, när den är född.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Magda: Okeeej, har man den sj runt halsen eller hänger den på vagnen eller vart ska man ha den? *hihi* 1000 frågor... Vart köper man dom?

• Hannnas

Magda.. säg mig.. är jag helt ute o cyklar eller?? Kika in i mitt UL galleri...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Fattar ni tjejer....

Jag har en liten bebis därinne som gör morgongymnastik och kullerbyttor!!!!!!!!!!!

• MagdaA

nja inte heeelt ute å cyklar. fast, du kanske har rätt. jag vet ju inte! kan inte tyda sånna här bilder, men det du hade ringat in som kön... till höger om det finns nått annat som "står ut" jag trodde det var könet...?!?! Fundersam Men det du har skrivit som lårben tolkar jag också som lårben...

Believer: Man har den som ett halsband, långt ner på magen, så den liksom ligger å plingar mot magen. Sen kan man ha den i vagnen eller runt halsen så bäbisen kan pilla med den när man ammar och blir lugn av ljudet.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Thezz, vad underbart!!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • snöstjärna

Ooooh thezz! Vad var du i för vecka nu då? 10+?

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
Svar på tråden Pladdertråden!