• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

JUSTer, detta står på vårdguiden

"Om du röker eller snusar när du är gravid får fostret i sig många skadliga ämnen. Det kan leda till att fostret växer för dåligt eller till och med dör."

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Thezzizen

Hanna, ja, fast jag fortsätter nog räkna efter de som tidigare har stämt. Så då är jag i 10+5.

BM, hade kurs idag =(, så nu kan jag inte ringa förrns på fredag o få tid, surt.

Nu finns det bild på aliens i galleriet

• MagdaA

Hanna: tyvärr. Hittar liksom inte likheten. Aja, nu lägger vi ner det för stunden. Du får se en bättre bild i kväll! Börjar fundera på om läkarn gett oss en bild som är helt omöjlig att se på, bara för å retas...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. absolut

Thezzz. fiiin alien o så underbart!! Nu är ju risken för mf nästan obefintlig oxå o du kommer säkert bli flyttad på UL sen... jag har ju blivit flyttad ett par dagar både på UL o vul

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, jag hoppas bli flyttad framåt, då blir chansen större för septemberbarn! . Sen skulle de va så skoj för de vi semesterade me i somras, han har jobbat me min karl, de är beräknade tre dgr före oss el nåt =)

• JUSTer

Dulia: Tack, jag visste väl det!

Det sprattlar i min mage!!!Skrattande

Gravid - v. 15
  • Dulia

Härligt JUSTer!!

• Dulia

Thezz, vilken söt bebis!!

• Thezzizen

After Eight: oj såg in fråga först nu. Jag vet inte faktiskt har aldrig haft det förut. Dr som skrev ut det sa att det var för att komma tillrätta med min blödningar från endometriosen. Nästa dr sa att det vara graviditetsbevarande. Men de vette fasen för de skrevs ju inte ut förrns i v7 el nåt.

Dock sa, första dr att vissa använde de för gravbevarande o vid mf, men att de inte fanns bevis för att det hade verkan där. Dock används det för att mediciner endo..

Svar på tråden Pladdertråden!