• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

zagolik: ja, börjar ju nästan se gravid ut nu! mysigast på nätterna tycker jag när magen blir alldelens hård!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • zagolik
    MAGDA:

Börjar?

Det syns ju jättetydligt att du är gravid. TokerRäcka ut tungan
  • zagolik

Magda. Då sover la inte du något? Njuter av varje ögonblick?

• Dulia

Idag skulle vi åka och köpa skor till mig med det slutade med skor till dottern istället. Känns lite surt att behöva köpa nya vinterskor till henne eftersom vintern snart är slut men hennes fötter har vuxit så mycket så hennes andra vinterskor sitter precis. Kan ju inte låta henne gå med för små skor! Fördelen är ju att det är rea, nackdelen är att alla skor utom de dyra redan är slut.
    Idag var det första gången som min dotter ramlade och slog sig så det blev blod. Munnen och näsan hade hon blött från. Sånt vill man ju inte ska hända sin lilla prinsessa!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • jazzy

Här verkar det lugnt.......

Krama dottern,Dulia!!!!!!!

Natt natt

• Hannnas

Morron tjejjer

JAZ & THEZZ.. det är eran dag idag!!! Tänker på er!!

Magda.. försöker spana på bilden, den är ju inte superbra MEN den ska ju vara tillräcklig om man är duktig nog tror jag... MEN jag ser faktiskt inte så bra.. inte så att jag vågar uttala mig iaf fick du några hintar om vad som var vad på bilden alls??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!