• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

mgda, jag måste säga att jag kan knappt se nåt på bilden. tyckte jag var så duktig på hannas så ja skulle ge mig på din men icke... Grattis till ett härligt ul iaf!

• Hannnas

Hur mår du thezz?? nervös va..... när loggar du in sen igen efter vul:et??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

nervös ja du, har drömt mardrömmar om de här helanatten. hittade aldrig t illmottagningen o missade tiden, vaknade alldeles kallsvettig. Dock måste jag säga att kroppen känns ju inte som den brukar så då måste de ju vara graviditet

Har precis kräkt, inte min stil precis. Försökte få ner huvudvärktstabletter men de kväljde mig o sen var de kört. Va e de för jädra stil, skitlöjligt liksom..

Jag kommer hem direkt efter vul, börjar inte jobba förrän vid ett sen

• angiee

Jag ska åx på vul idag!
    NERVÖÖÖÖS!!!

• MrsMurphy

Thezz: Att spy är kroppens sätt att tvinga en att ta itu med sina spänningar... Fick ju jag lära mig förra veckan! Skrikandes Men det kommer gå finfint!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan
    Magda: Spyro är ett spel till x-box, typ det enda spel jag gillar.

Vi ska ta våra sjuka rumpor och förflytta oss till en klädaffär och handla lite nya kläder till Laban. Hans tröjor är för korta så att han se ut som Homer Simpson och byxorna är också för korta. Han har vuxit så himla mycket!
    Vi fick in pengar från fk idag och det var dubbelt så mycket som jag trodde så det är ju bra.

Lycka till alla som ska på vul/ul idag!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • jazzy

hej ...

var på vul igår,såg inget hjärta! Var i v5+6 igår....men man såg gulkroppen ,det tyder på att allt är ok!! ska tillbaka om 2v.
    iaf fram till v 30. Kommer göra fler ul,gå på spec MVC fram till v 22,om inget händer. Kommer oxå göra rtt riktat UL,för att se att allt är ok med bebis!!!

Sjukskrvining mellan v 13-18 ca....beroende på hur allt ser ut...
    Det var nog allt.....

• numberone
    lurksmulan skrev 2007-03-07 08:34:05 följande:
    Magda: Spyro är ett spel till x-box, typ det enda spel jag gillar.
    Jag trodde att det skulle stå SpyOR *asg*
    Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • MagdaA
    lurk: okej, då är jag med. FUnderade om du stavat fel å menade "Spyor"... Åh! AVIS! Jag vill också ha pengar från fk! HOPPAS dom kommer den här veckan, har planerat att ta en liten sväng på stan på lördag. Jag vill!!!

angiee: det kommer gå bra gumman! Hur långt gången är du nu?

Thezz: Lycka till på vulen du me!

Hanna: Micke ska scanna in bilden i kväll, då kanske du ser bättre. Jag vill verkligen veta nu! Fick ingen direkt vink...han bara flinade. Läkaren alltså, han är en liten filur!

Jag känner mig helt mörbultat idag! Sovit som en stock i 8 timmar men skulle kunna sova minst 8 timmar till! Drömt massor också, helmysko dröm! Ingen logik ALLS! kamouflagefärgade brandbilar, fyllefester, en bäbis född i vecka 25 som blir matad med oboy i slang...
    Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!