• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Jo, men det hör ju till Magda att gå upp i vikt vid en graviditet. Mitt mål nästa gång jag blir gravid har alltid varit att komma ner på samma vikt jag hade innan jag blev gravid med Isabel. Det fixade jag ju, men det gick ju åt skogen. Nu har jag fortfarande nåt kilo kvar, efter allt tröstätande, men jag har börjat ta tag i det.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Dulia

God morgon!!

Angie och Thezz, lycka till idag!!!

Jag har varit och tagit blodprov. Kan nog inte säga att jag är nålrädd längre eftersom jag får gå och lämna blodprov var 4:e vecka ca. Idag var det en dålig sköterska som stack mig. Ibland får man bara en liten prick precis där nålen stuckits in och ibland får man ett stort blåmärke. Idag har jag fått blåmärke.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Lättja... kanten under revbenet? diafragman??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Jobbigt Dulia! När jag väntade Isabel var jag hysterisk vad gällde blod, sprutor och blodprov. Jag kom över det ganska bra, faktiskt. Jag är ju RH-neg. så jag fick dessutom ta ett par extra prover. Varför får du lämna så ofta? Är det bara du, eller gör alla det. Kommer inte ihåg. Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

Morron!

Dulia: Drygt när man får blåmärken, det får jag med, jämt.

Fasen va trångt det börjar bli i min lilla mage nu. (lilla å lilla förresten) Igårkväll gjorde det ont upp mot revbenen, riktigt ont. Sen på dagen måste hon vänt sig helt å hållet och det gjorde typ oxå ont, eller kändes konstigt iaf. DET HÄR ÄR INGE KUL NÅ MER!!! Ingen ställning i sängen är bekväm längre, svårt att andas, blir andfådd för ingenting, känner mig som en valross, fläskig och fet typ. Blääääääääää...

• Hannnas

Magda.. "toabilden".. den är skitsvårt tagen absolut inte solklar om man inte är proffs... men jag gissar nog på att det är en tjej iaf... vänta ska jag se om jag kan bearbeta bilden lite här o visa varför jag tror det o vad jag tittar på.. för jag kan ha heeeelt fel...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Believer: men du, försök se framåt istället! njut å var GLAAAAD! Jag kommer nog aldrig gnälla över min graviditet, är bara glad om allt går bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Lycka till alla UL:are i dag! ;)

I natt har det varit jobbigt, halsbrännan har kommit.
    Legat vaken större delen av natten. Huvva...

Visst är det UUuuuuunderbart!!! ;)))

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MHoof

Magda: Jag vet...vissa dagar gnäller jag över allt känns det som och vissa dagar är bra som vanligt. Man ska vara tacksam, och det är jag verkligen. Jag tror man uppskattar det här mer när det tar längre tid eller man har fått många mf eller annat hemskt bakom sig. Det är ju det bästa som finns som kommer ut snart

• MagdaA

Believer: precis! så skippa gnället nu! sånt vill vi inte höra här! Allt kommer gå fiiiint!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!