• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Bakpotatis går ju att värma i mikron. Jag micrar den på kvällen och kör den i mikron dagen efter på lunchen. Jag ÄLSKAR bakpotatis!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

AE... jo du har nog rätt.. man kan ju laga dem halvklara.. blir nog en sån istället för risotto TACK!!!

Nu ska jag kila redan.. ska få lägenheten värderad... PUSS

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Hur kommer det sig att du inte äter de sakerna du nämnde, Hanna? Gillar du det inte, eller är du rädd för vissa ämnen? Lite nyfiken bara.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Lättja: försök å äta fisk. Vi äter det minst en gång i veckan...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Vi äter mycket fisk i perioder, men det blir nog minst en gång i veckan iaf.

Idag ska vi äta kokekorv med bröd och sen tänkte vi äta lite ostkaka till efterrätt! Ingen av oss orkar laga ordentlig mat.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

Jag vet att man äta det... Men som läget är nu så är jag hopplös med mat. Har helt tappat matsuget och får bara i mig det som jag är sugen på. Och det är inte mycket. Blir fortfarande mest frukt under dagarna varannan timme typ och lunch. Men sällan middag numera.

• MagdaA

Jag skulle aldrig palla utan middag, å endå är jag "bara hemma" hela dagarna å gör inte så mycket.

• MrsMurphy

Fast jag har verkligen inget matsug. Det tar verkligen emot att äta mellan varven och jag har ju inget illamående längre så jag får inte ekvationen att gå ihop riktigt...

• MagdaA

Lättja: jag är hungrig, sen när jag börjar äta blir jag fort mätt, men försöker få i mig iaf, annars blir jag tok-hungrig kl 19.

Hanna: verkar som moderkakan börjat vandra uppåt nu iaf! Glömde fråga mer noga men tyckte han sa de...

Svar på tråden Pladdertråden!