• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaz.. åhh sä härligt att det gick bra iaf så har du börjat med de små hjärtanen och sprutorna än?

thezz.. lycka till gumsi.. när loggar du in igen sen tror du.. kommer ju vänta spänt!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: livmodern låg typ vid naveln, som du sa... vet inte om du såg det jag skrev igår med det verkar som moderkakan börjat flytta uppåt...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. åhh vad skönt men då är det ju som det ska på den fronten o våra livmödrar (hihi heter det så eg ) ligger ju lika då

• MagdaA

Hanna: synd att du inte bor närmare! skulle verkligen vilja visa dig ul-bilden... fatta hur nyfiken jag är nu!!!

• Hannnas

Magda.. inte ens säkert att jag kan se ändå ju.. det är ju inte den typen av diagnostik jag sysslar med ens... sen är det ju svårt att vet ur vilken vinkel bilden är tagen ur om man inte varit där.. Generad

• Hannnas

Angiee... lycka till på vulet idag

• MagdaA

Hanna: "toa-vinkel" kallade han det för. tänk sig att bäbisen sitter på toa och man fotar nerifrån...

nån fler än jag som är spy-less på "SOS-BARNBYAR"-reklamen som varit med här hur länge som helst! Den i blåt som rör sig HELA tiden!!!! Skrikandes

• after eight

God morgon tjejer! Allt väl? Magda, jag försökte också kika på din bild, men kunde ínte tyda så mycket av den. Men, jag kikade runt i ditt galleri och jag måste bara berömma dig för din viktnedgång. Du har ju varit superduktig ju som gått ner så mycket!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

ae: tack vännen! synd bara att kilona klistrar sig fast direkt nu när man inte får motionera! Men glad att jag startade lättare än förra gången! Väger 8 kg mindre nu än i samma vecka med Ebba, alltid nått...sen vet jag ju hur jag ska ta tag i det i höst! Längtar redan!

Svar på tråden Pladdertråden!