• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Jisses! Måste nog värma på lunchen nu! Är tokhungrig! Risk att RÄkis får ont i öronen för magen kurrar så! Sen ska jag lägga mig och vila!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Dulia, erkänn vilket riktigt alienansikte! *skrattar rått*...

Magda helt rätt, viktitgt att ta hand om hörseln =)

Nä måste väl trilla på några köttbullar til lunch ja om jag ska ta mig till jobbet sen..

• hemligaärtan

God förmiddag!

När jag var hos min BM berättade hon att de nu erbjuder NUPP/KUB till alla gravida för screening för Downs Syndrom och två andra kromosomfel. Jag hade inte tänkt tanken på det innan. Nu väcktes en massa jobbiga frågor, känslor och oro till liv. Det är ett etiskt dilemma också, tycker jag. Jag vet inte ut eller in! Vi måste bestämma oss snart för det måste göras de två närmaste veckorna. Skall aldrig denna oro för barnet ta slut? Jag vill bara känna glädje över min graviditet nu när jag snart passerat v.12! Vi som längtat så länge efter det här barnet, kämpat så och gått igenom missfall. Skall vi nu överväga att avbryta grav om det visar sig att det har DS? Nä, jag vill nog helst inte veta. Men vi vacklar fortfarande fram och tillbaka om hur vi skall göra.

• hemligaärtan

ae: Vad konstigt att dina läkare inte vill erkänna att en kort fas kan göra det svårare att bli gravid. DEt står ju att läsa på massor av ställen på nätet!

• hemligaärtan

Döda jag tråden med mitt deprimerande ämna nu?

Juster: Vad jag vet är det mer nokotin i snus, så det borde vara ännu värre än att röka!

Lycka till alla som skall på UL idag!

• lurksmulan

Nu är jag riktigt förbaskad kan jag säga!
    Min chef ringde och babblade om att det var så rörigt på mitt skrivbord (eh, jaaa, för jag försökte göra två personers jobb förra veckan) och att hon inte hittade ett papper som nog inte var fel "men man vet aldrig". Eh, va?
    Så sa hon att det vore bra om jag kunde komma imorgon eftersom det är så rörigt (???) men givetvis ska jag vara hemma "OM jag är sjuk". Vad fan tror hon?
    Nu har jag mailat och undrat vad det är som är så jävla bråttom rent ut sagt.
    Grejen är den att hon ringer mig typ varje gång jag är hemma, jag har flera gånger varit i kontakt med facket och frågat om hon får ringa och tjata på mig.
    Sist JAG var sjuk var i höstat, sen har jag varit hemma för vab, men jag har inte varit sjuk.

Av bara farten skällde jag på hon rått-puckot som jag länkade till tidigare.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Lurkis... på krigsstigen kan du skicka länken igen vill se vad du skällde ... o så surt med en sån "chef"... brukar tänka att de har rejält tråkigt i sänghalmen de stackarna  bästa förklaringen till oförklarliga beteenden

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Aaattans Marie

Hej tjockisar,

Kikar bara in och tjenixar på er. Länge sedan. Vi har haft influensan och ni hänger väl inte så mkt i den olycksaliga tråden längre.

Kram kram

Kan vårens ljus göra underverk?
  • MagdaA

lurk: åh! *suck* Sånt där är så jobbigt! Hoppas det löser sig! Å stå på dig! Att det är rörigt på ditt skrivbord är väl inte hennes problem!

Rått-puckot? menar du hon med de konstiga namnen?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. gissar att hon menar det

Idag är en sån dag när jag känner mig nästintill ogravid... har ni oxå sådana dagar?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!