• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • hemligaärtan

Lurkis: Kan inte vara på allvar! Säger som Hannah - ett troll är vad det är!

• Hannnas

AE.. hon var med i vår tråd aktivt i höstas men hade sen ett litet uppehåll.. varför minns jag inte

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

ae: precis som Hanna skriver så var hon aktiv i höstas. Tog en paus i verkstan, men kom tillbaka sedan hos plussat. Inte så jätteaktiv nu heller, men hon skriver emellanåt.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Jag har så jääävulskt on i ryggen på eftermiddagarna sen drygt en vecka tillbaks.. inte i ryggraden utan med vid sidan av o bara på ena sidan... ändras inte även om jag byter arbetsställning *vrål*

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Lurk:

Kunde inte låta bli att skriva i den tråden.... Har nu bestämt vad våra barn skall heta....

Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • after eight

Hanna, om man gör ett VUL och gyn ser något som han tror är en förstorad äggstock, vad kan det bero på? Alltså vid vilken tid i månaden är äggstocken förstorad?

Jag var på akuttid på sjukhuset i dag, eftersom jag inte slutar blöda och nu har det börjat komma färskt blod och han mumlade något om en förstorad äggstock. Men han trodde i alla fall att jag hade fått min första mens och att jag inte hade hunnit sluta blöda från mf:et innan mensen kom.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Hanna: huvva då, inte roligt! Onda ryggar är inte kul! Jag vet! Haft massa problem med min, men nu går det rätt bra då jag är sjukskriven.

Läkaren frågade igår om min arbetsgivare räknat med att jag ska jobba nått mer innan bäbisen kommer. Verkar som han tycker jag ska börja jobba när de mest kritiska veckorna är över, men det tänker jag INTE göra! Bara för att jag klara dom veckorna betyder det ju inte att det är lugnt, vill ju gärna gå hela graviditeten! Dessutom tror jag inte att jag skulle orka. Efter att ha städat hos mina lurvisar är jag helt slut i fogarna, hur skulle jag då palla lagårdsjobbet? Hmm....min läkare har nog glömt vad jag har för jobb... Hade jag haft ett kontorsjobb hade jag gärna jobbat lite!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Jag hade ont i ryggen under halva min graviditet. Inte alls roligt Hanna!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

NO: Jag såg det, jättefina förslag!

Ja hon måste vara ett troll men jag går igång totalt på det där och har hittat ett ställe att avreagera mig på! Hurra!

Ja hur har det gått för Lidenborg, hon blödde ju häromdagen?!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!