• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

ae... mina mensar har startat väldigt tidigt efter mina mf oxå... (de i v8) då har mensen kommit ca 2v efter att mf börjat... så kroppen var "snabb" varje gång... usch... hoppas din kropp kommer iordning, att blödningarna slutar snart så att ni kan komma nära igen

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    JUSTer: M&´s!! Åh vad gott! Och kaviarmackor också! Mums! Hade jag sett din godispåse hade jag helt klart ätit upp den!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • after eight

Har ÄL och mens därefter varit i ordning Hanna?

Jag börjar känna mig hoppfull. Har till och med skrivit in mig på BIM-listan igen.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA
    Hanna: haha, jo, kanske de. synd att jag inte är så snygg näck bara! Men, näckar ju inte för att få honom å tända så då spelar det inte så stor roll. Bara bra om jag ser avtändandeut... Skulle ha haft en mjuk kjol...men har ingen... Fundersam.

Sjukintyget förlänger han ungefär en månad i taget. Nej, klart inte bm kan sjukskriva, men hon kan säkert förklara för läkaren varför jag inte bör jobb, om inte han förstår mig, men det borde inte va nå problem, fått så bra kontakt med han nu. Sen har jag en tredje person att vända mig till, kuratorn, hon kan skicka remiss till psyk... OM det skulle behövas. Tror inte det.

JUSTer: Moliden, är det fel håll? Hittat ett hus där annars...

Funderar på om jag ska ringa frissan å boka tid. Har inte varit där sen innan jul! Ni ska se min utväxt! Inte å leka me kan jag lova! Skulle va skönt å få känns sig lite fin!
    Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Näääeee!! Här kommer en riktig hormonhäxa instampandes!! Skrikandes Måste nog få det ur systemet innan killen kommer hem och han får en skopa av ovett för han förtjänar verkligen att inte få nåt mer trassel med mitt humör nu!

Jag vet att man ska vara så förbannat glad och tacksam och fan och hans moster när man nu har lyckats bli gravid. Men jag håller tamejfan på att bli tokig på detta!

Jag jobbar ju några timmar om dagen för tillfället men jag pallar ingenting, går hem och ligger och halvsover i sängen resten av dagen. Ingen energi till absolut nånting! Lagar aldrig mat eller nåt för jag orkar inte ta mig ur sängen. Men samtidigt kryper det konstant i mig! Blir helt galen på detta såsandet och jag vill verkligen göra så mycket men det går ju inte! Orkar inte vara så här slö/seg eller vad fan det nu är med mig. Vill bara krypa ur skinnet nu!! Skrikandes

Dessutom krääktes kattjäveln på golvet och det slutade ju fantastiskt nog med att jag fick torka min egna spya också!! Skrikandes

Dessutom nojjar jag konstant och får för mig att bebben är död! Inga jävla livstecken eller nåt som får mig att känna mig gravid på riktigt.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

• MagdaA

JUSTer: jag har precis ätit en STOR hårmacka med kaviar och kokt ägg!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • hemligaärtan

ae: Underbart att höra att du känner dig hoppfull igen!

Lättja: Stackars dig!

• lurksmulan

Magda: en HÅRmacka?? Uuuurk!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

JUSTer... haha

Lättja... känner igen mig i dig som jag kände för några veckor sedan... fy fan vad frustrerande det är... *kram*

Magda.. ja det kommer ju klart att lösa sig för dig!! inget snack så tänk inte ens på det

AE.. Japp.. efter det var ÄL i sin ordning igen när har du BIM nu då???

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Torkade just upp min spya bestående av hårdmackor med kaviar.... *mutter*

Svar på tråden Pladdertråden!