• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. men duuu du får ju inte ändra look sådär utan att lägga in bild ju

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: haha! ojsan! Har ingen nyare bild på mig...

Micke kom hem från jobbet. Tvättade av värsta dyngan, bytte om, plockade ihop lite saker å åkte igen. Han va hemma max 5 min... å blir nog borta halva kvällen... så, sitter man här själv igen tur jag har katterna å hunden iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... hur ska man då kunna komma med förslag på förändring om du redan har ändrat dig skruttfia

Meeen vilken karl!! Han får allt gottgöra det där sen hoppas jag

• MagdaA

Hanna: gottgöra? hmm....kanske tigger till mig en axelmassage i kväll igen! Innan han for sa jag till honom att jag försökte fresta honom att stanna hemma genom att gå utan trosor under kjolen. men det funkade inte

• Hannnas

Magda.. haha det kanske gjorde att han fick snabbare iväg att göra annat du gör ju karlstackarn tokig ju

Nu ska jag pilla iväg en sväng o leta efter hjärtat..

• MagdaA

Hanna: pratade om sex här om dagen å kom fram till att vi typ glömt hur det känns! Fundersam

Ringde å bokade tid hos bm. vecka 20-koll. den 22/3. Får lyssna på hjärtat då!

• Hannnas

Magda.. jo.. vi hade typ samma snack häromdagen.. å ena sidan vill man o andra inte... usch.. ja det är ett trist kapitel för tillfället...

Hittade inga hjärtljud bara mina egna... men jag hörde sparkar o slag istället.. får väl nöja mig med det då vi har en urkass doppler som inte alls är gjord för detta ändamålet

Nä nu ska jag åka hemåt, ses om en halvtimma ungefär

• jazzy

HANNA: kolla på svårt att få barn,upprep mf,trombyl,vilken vecka!!!!!

• Kickan 84

Ny magbild hos mig!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!