• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.. här hemma har kattkräket fått ligga instängt i det rum det hamnat i tills maken tagit hand om det kräktes bara jag var i samma rum som kräkan innan fy fasen...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Sorry tjejer! Nu ska jag inte gnälla och förstöra stämningen här nåt mer! Ska krypa till kojs igen...

• MHoof

Åååhhh
    Snart ska man iväg på teater med skolan. *suck* En hel timme ska man sitta å pinas. BLÄ! *haha* Visst är jag positiv idag.
    Nä men det är så jobbigt att sitta sådär nu när man är gravid och inte kunna gå runt som hemma. Men men...inget att göra åt!
    Har nyss möblerat om i vardagsrummet med. Slutar väl med att det sätter igång allt så bebis kommer. *asg* Nääärå...men jag önskar det nästan.

• MrsMurphy

Hanna: Samma här! Men problemet var att den spydde bredvid sängen och det är ju där jag ska tillbringa min tid i ca 5 timmar innan karln kommer hem då jag likt en dramaqueen vinkar från sängen hejhej och sen slöar vidare till klockan ringer imorgon kl 7....

• Hannnas

Lättja.. nää kryp inte iväg

Magda.. du klagade på den hemska reklamen innan va nu finns ju både den och en häärligt blinkande reklam från SBAB oxå *asg*

Bel.. din nedrans gnällspik Flört

• MagdaA

Believer: NÄ, det önskar du inte alls! din bäbis behöver ALLA veckor den kan få i mammas trygga mage! Mycket bättre än i en kuvös!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja.. kan du inte förpassa dig o täcket till soffan då så länge?

• MagdaA

Hanna: less på ALLA sånna irriterande rörliga reklamgrejer. Om dom endå kunde va stilla så man slutade kolla på dom! Skrikandes

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Läste precis att i majtråden där jag oxå håller till, där gick vattnet för en som ska få tvillingar igårkväll. Fast än har dom inte kommit ut...hon kanske ska få bli snittad om ett tag om inget mer händer. Spännande

Svar på tråden Pladdertråden!