• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Jag torkade upp den men resultatet blev ju att torka dubbelt... Så nu är det ingen fara längre! Och dessutom har vi hemska och hårda klippan soffor som jag hatar över allt annat här i världen.

• Hannnas

Magda.. slutade bli förbannad snarare man minns ju dem, vilket är syftet gissar jag.. men man blir ju bara arg när man tänker på dem sen istället...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Hanna, jag har skrivit BIM den 4/4, men kom på att det är beräknat på 28 dagar, om mensen började i dag. Men innan jag blev gravid hade jag bara 26 dagars cykel, så mer korrekt BIM är kanske 2/4. Jag bryr mig inte om att ändra, allt visar väl sig när ÄL väl behagar dyka upp.

Stackars Lättja! 

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Hanna: å ja se, dom har ju fått oss att reagera för vi pratar ju om dom! *suck* Äh! nu struntar vi i dom!!!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Det är inte synd om mig tjejer! Jag är bara så frusterad så jag vill börja vansinnesgråta och slå ihjäl nån! Det är verkligen inte jag att vara värre än en sänglus... Gråter  Skrikandes

• angiee

Hej tjejer!
    Hur e d här?
    Kan man verkligen tro på att vi ska ha bebis nu??

• Hannnas

AE.. 2/4 är en fiin dag då fyller min Anders år 

Lättja... haha vad faaan jaja.. nu är skiten upptorkad iaf.. kan du inte göra dig lite choklad el nåt.. måste ju trösta sig lite

Nä nu ska jag ner i källaren o fika

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Jag hittade en kjol i en låda med undanlagda kläder! mjk å skön! perfekt! Nu kan jag gå utan trosor jämt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Nu har jag rannsakat mina reaktioner! Jag inser att jag har jobbat sen jag var 16 så det är 13 år nu i full gång på arbetsmarknaden med undantag när man haft semester (och varit pigg) eller varit sjuk (och varit sänkt).

Jag är nog helt värdelös på att slappa bort tillvaron!

*kryper till sängs och försöker hitta lite sans*

Svar på tråden Pladdertråden!