• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Dulia: avis! längtar till vecka 28, i alla fall om man läser texten du la in... känns som jag kan börja pusta ut då. "bara" 9 veckor till...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Kram Magda Gråter
    Släpper upp en heliumballong till Ebba

Gravid - v. 15
  • Dulia

Magda, många kramar till dig!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

JUSTer: sötis! de va en fin idé! Synd att vi inte har några sånna ballånger... Sg du det jag skrev igår om hus?

• Kickan 84

Ärtan: Har berättat för familj och de på min praktikplats, vännerna tar vi eftersom vi träffar dem, men det är absolut inte hemligt längre!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MagdaA

JUSTer: skrev att jag hittat ett hus åt er, i Moliden, men ligger det åt fel håll??

• Dulia

Hemligaärtan

Magda, det är lite "pusta-ut-vecka" i  v. 28 även fast barnet kan klara sig även innan v. 28. Det bara måste gå bra för er denna gång och jag tror verkligen att det gör det :-P

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!