• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer
    MHoof skrev 2007-03-08 13:23:57 följande:
    Men ändå vill jag jobba så mycket som jag kan...
    Jag tror inte ens jag förstår vad den meningen betyder...Flört
    Gravid - v. 15
  • MagdaA

Börjar fundera om jag fick fel höna med mig hem från senaste läkarundersökningen! Vill ha tillbaka min gamla!!! Nån som vet var man ringer om man vill reklamera?!?!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer
    Skrattande Typiskt Öviks sjukhus! Ring och klaga!!!
    Gravid - v. 15
  • MHoof

Magda: *asg högt* Min är oxå borta...har letat men hittar inte min riktiga. Detta måste vara nån slags protes jag fått. *haha*

• JUSTer

Direkt till Jöns-Åke (är det fortfarande han som jobbar där?)

Gravid - v. 15
  • MHoof

Juster: Har bara extrajobb och jobbar typ 2-3 ggr i veckan, så det ska man väl ändå klara av. Vill inte bara gå runt här hemma hela dagarna och inte göra nåt, då blir jag dum i huvet. Osså när man ska vara hemma typ ett år sen så kan det vara skönt att jobba lite tycker jag

• JUSTer

Beliver: Jag förstår dig. Jag kommer att vagga runt hemma de sista 10 veckorna och jag ser inte enbart fram emot det.

Gravid - v. 15
  • MagdaA

JUSTer: haha! Lagårdsdörren? Nä, han är pensionerad, men tydligen hoppas han in då och då. Hört MÅNGA historier om honom, men aldrig träffat karln.

Believer: men alltså, min  ser ut precis som vanligt, men den beter sig inte så! GAAA!!! Blir så irriterad!!! Om man då kunde veta vad som är fel! Skrikandes

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

juster: Nä det blir ju lite låååångtråkigt. Är ju skönt att vara hemma nån dag men när man bara går å väntar så blir dagarna nog låånga.

Svar på tråden Pladdertråden!