• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda... jag har lagt in en bild på en tjej, könet... jämför det med det inringade i din bild... vad tror du?

Det andra vi kikat på KAN ju vara vad som helst... vet inte alltså...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

HANNA: jag ger upp....blir bara provocerad...tänker inte bli arg!!!Glad Men det var kanske det hon ville!!!

Nä nu ska jag sticka mig i magen......uhhhhh!!!!

• Hannnas

jaz... ja skit i det! usch... ajajajajajjajajaaaaaaj

• MagdaA

Hanna: jag orkar inte spekulera mera i kväll. Min hjärna är inte upplag för sånt. känns som alla mina hjärnceller rann ut med tårarna förut. Ska se om jag orkar i morgon, men är tveksam. Nu ska jag lägga mig i soffan under en filt. TACK för att du tar dig tiden att analysera mina mystiska bilder!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. tycker det är jättekul att analysera tack för att jag får även om det kanske är åt skogen o alla kommer skratta åt mig sen

• Hannnas

Magda... tror tjej iaf sen kanske jag kikar fel el annat men tjej är vad jag tror ... nu plockar jag bort dina bilder ur mitt galleri

• lurksmulan

jazzy och Hanna: Vilken tråd pratar ni om?

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

Hörrni ALLIHOPA! Nu vet vi ju inte säkert vad det är för kön, men jag vill gärna att ni inte skriver nått i min gb el i andra trådar om det. VI har nämligen tänkt hålla det hemlig. Bara i den här tråden jag tänker prata om det. Okej?

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!