• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Hanna: Tack! Jag har inte så mycket att tillägga där heller eftersom jag slapp undan med ett nödrop förra gången!
    Jag ska titta på Mullvaden nu!!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • jazzy

Ja man börjar ju undra.....hade behövet en sån som du LURK!!!!

• Dulia

Hej hej... Nån som har en liten dos med energi som vill skänka den till mig? Känns ju löjligt att vara så här trött hela tiden.

Har velat gå på Profylaxkurs men det kostar ju en del så vi har avstått. Nu har jag sett att det finns en DVD och bok man kan köpa för hemmaträning och det ska jag göra. Jag var så jäkla dålig på att andas igenom värkarna förra gången så jag behöver verkligen öva mig!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Honeyflowers
    jazzy: jag har oxå läst i den där Trombyl tråden- är lite intresserad för att Falun som ska göra vårt IVF ger Trombyl till sina ivf patienter efter att man fått tillbaka sitt befruktade ägg. Jag personligen tyckte det lät positivit! Men jäklar vad det osar hett i den andra tråden, tycker den där E verkar helskum jag som kan uttrycka sig så som hon görFundersam
    16 mars..då är det dax!!
  • jazzy

HF: ja hon verkar lite lustig!!!! Tyvärr gjorde hon mig lite oroligLedsen Men det var kanske det hon ville?
    Hoppas & håller tummarna att du oxå blir gravid snart!!!! *kram*

• Honeyflowers

jag tycker mest hon verkar bitter,, hennes inlägg i andra trådar är oxå mest negativa.
    vad vill man visa med sånt lixom!??

Skit i henne vännen! Det är inte bra att läsa allt som skrivs här på FL känner jag,, mycket är ju bara helt ovetenskapligt- och som du säger så slutar det i att man oroar sig ännu mer. Inte alls det man ville från början!

Kram!

16 mars..då är det dax!!
  • Dulia

Jazzy, jag var inne och läste lite i den tråden och det jag tänker (som också äter trombyl) är att man måste kunna lita på sin läkare.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • jazzy

jo men nu sa ju min läkare att det fanns en risk att barnet kunde få bukvägsbråck,men att det går att operera!!! Nu har jag läst & hört många som ätit Trombyl ,& alla har fått friska barn....fan att man ska läsa allt!!!!! Ska bara läsa vår tråd....

• lurksmulan

Jazzy: En aggressiv surbitch menar du?

Nu har jag tittat på Mullvaden; vad jag har saknat det programmet!

Magda: Nemas problemas, jag har inte ens tittat på bilden för jag är hopplös på att tyda ul-bilder. När det gäller de tre strecken du pratade om tidigare, för vår del såg man de mellan benen liksom. Där de ska sitta. Men det var svårt att se, hon korsade benen och låg med handen för och hade sig. Till slut gav hon med sig. Pryd tjej det där.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!