• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • hemligaärtan

Kickan: Skönt när den där perioden när det måste vara hemligt är över. Nu längtar jag efter en stor fin mage, att känna rörelser, höra hjärtljud. Det har redan börjat synas lite, lite på mig. Syns det nåt på dig än?

• hemligaärtan

Magda: Jag har en jätte positiv känsla för er denna gången. Det kommer att gå bra!

• MagdaA

Dulia: ja, jag hoppas det. Bara så nojig nu eftersom det är 1 år sedan Ebba föddes, å nästa vecka är jag lika långt gången som när hon föddes...blir lite mycket på en gång.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84
    hemligaärtan skrev 2007-03-08 09:00:34 följande:
    Kickan: Skönt när den där perioden när det måste vara hemligt är över. Nu längtar jag efter en stor fin mage, att känna rörelser, höra hjärtljud. Det har redan börjat synas lite, lite på mig. Syns det nåt på dig än?
    Kolla galleriet!!

Var många som hade undrat men inte vågat fråga, men sa ja, det hade jag förstått när jag berättade!

Var ju på VUL i måndags och bebisen är galet vild och sprattlade som tusan. Så fin! Den 29:e ska vi till MVC och höra hjärtljud!
    Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MagdaA

JUSTer: oj! mitt i stan, myyycke trafin efter den där gatan.... ska kolla om jag hittar huset i moliden.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Kickan.. haha ja det vet jag inte än oroar mig lite smått hela tiden men gissar att det kommer vara så resten av livet faktiskt... kommer ju inte oroa mig mindre när bebis tittar ut, bara för andra saker

JUSTer.. vilket fint hus!!!!! o jäklar vad billigt bor ju helt klart på fel ställe känner jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Dulia.. underbart!! Grattis till v28 vill oxå!! 9 1/2 v kvar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Aaattans Marie

Åh, tjejer, jag är så avundsjuk på er. Vill oxå vara i v x och göra UL...

Kan vårens ljus göra underverk?
Svar på tråden Pladdertråden!