• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

missK: Fast vad kan egentligen gå snett på inskrivningen? Handlar ju mest om att prata och kolla lite prover!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • jazzy

Nä  inte än Hanna,sitter på jobbet!!!!

• snöstjärna

Kickan:
    de e proverna jag inte kan med, svimmar typ lätt.
    Men det SKA gå bra! 

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Kickan 84

missK: Be att få sitta bakåtlutad!

Själv bryr jag mig knappt längre, blivit stucken så himla många gånger nu på senare tid med PCOS:en. Var tidigare livrädd.

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Oooont i livmodermagen Skrikandes kramp!!! gahhhh mycket störigt...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Sammandragningar? Eller kanske växtvärk? (Nåt farligt är det INTE *vet*)

Vila om du kan.......

Gravid - v. 15
  • MagdaA

Jag blev van stick när jag låg inne med Ebba. Vet inte hur många rör dom tog under dom dagarna! Tappade räkningen vid 20.....

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Jag fick en massa nålar och slangar och transfusioner och sånt när jag födde men såhär två år efter så är jag tillbaka i min gamla vanliga "stick-mig-inte-i-fingret-för-då-svimmar-jag"-ångest.

Gravid - v. 15
  • Hannnas

JUSTer.. nä det är säkert ingen fara men ont gör det o obehagligt är det... svårt att vila nu när man måste springa med o efter patienterna oxå sen går jag just nu omkring med ett blyskydd på 5kg på mig

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Inatt kom twinsen i min majtråd! Dom verka må bra iaf trots att dom blivit uttagna med katastrofsnitt. Mamman mår oxå bra och pappan med. Kul att det börjar hända grejjer...
    Så nu är det 3 flickor födda

Sj är man helt döslut efter att hajobbat idag. Börjar fundera på om jag ska säga att jag inte kan mer eftersom jag får så ont? Men ändå vill jag jobba så mycket som jag kan...

Svar på tråden Pladdertråden!