• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. hihiiiiii.... jag har inget ritprogram på denna datorn tyvärr... eller vänta.. paint kanske fungerar?? vänta ska kolla men det som jag ringat in som kön, nope det är inte könet.... könet är längre ner... det är verkligen en närbild din läkare tagit rätt i härligheten dessutom

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Jag vet att han har rätt ju... Men jag fattar inte hur jag ska fixa det och det gör att jag känner mig som en slö mupp. Skrikandes

Allt är såååååååå naturligt så...
  • jazzy

Hanna: har försökt i tråden...men har lite svårt att formulera mig idag...kanske dags att du rycker in.......

• Hannnas

Magda... kolla, nu har jag ringat in rätt

• MagdaA

Hanna: försöker du säga att det där är en SNOPP??

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. haha jag försöker hela tiden läsa på mer o mer... kikar på fler o fler bilder hela tiden... o jag är sååå osäker ändå... men jag tror det är en tjej

Men ärligt... lägg inte in för mkt i vad jag tror för jag kan ha så in i *** fel.... jag har som sagt ingen erfarenhet av just sånna här bilder.... men gissa kan man ju alltid ge sig på

O kanske ändrar jag mig igen när jag ser den bättre bilden för är den tydligare över just det området?? annars tolkar jag de två "korvbröden" som blygdläpparna o jag ser ingen snorre som sticker fram där MEN din bild kanske är tydligare irl...

• MagdaA

Hanna: åh! du gör mig förvirrad! Försöker kolla på min bild men jag kan inte tyda nått! Jag som trodde de va en snopp du hittat!

• Hannnas

Magda.. haha man ser ju ofta det man vill se o jag vet ju inte alls egentligen... försöker allt jag kan men ja... vi får ju se när du träffar BM... men förstår du min tolkning? jag har ju lagt in bilden i galleriet o ringat in.... ser du vad jag menar?

Jaz... hon har bestämt sig... hon är arg och inte på någon annan än det hon går igenom... ingen idé alls att argumentera sig blodig mot sånt, sen har hon rätt i mkt men missar med smalt synsätt en del tyvärr, men sånt kan man inte rå på...

• MagdaA

Hanna: alltså, jag tycker din senaste bild är tydligare än den jag har! fattar inget! ska till läkaren nästa fredag, kanske får be han förklara då. blir ju knäpp annars!

• MagdaA

Hanna: om det är en tjej, var är då de tre strecken?

Svar på tråden Pladdertråden!