• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Thezz: Äh, den knallar ju på för dig med!

Själv är jag lite i chock, trodde aldrig jag skulle komma till v. 13 liksom!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Thezzizen

Och ja är lite deppig nu, för jag har verkligen gått upp igen. inte pga av ev bebis utan de är nog bara tjock. måste börja motionera igen...

• Kickan 84

Thezz: Men gummis, jag är säker på att du är JÄTTEFIN!

Lite promenader funkar väl fint som gravid, men börja inte tokträna!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MHoof

Morron!

Härlig dag idag trots att det är mulet! *hihi*

Mysig morron och go frukost. Och snart ska vi åka till Barnens hus

Har dammsugit i trappen ner till ytterdörren och håller på å tvättar lite mattor. Känns så härligt nu när det verkar bli våååår! Man blir så sprallig och shoppinggalen. Vill köpa nya vårprylar hem, men först: Bebisgrejjer.

Thezz: Vet hur du känner Men du får tänka att EFTER bebis kommit, då ska vi minsnn sätta fart på fläsket. *fniss*

• snöstjärna

Oh, i dag kunde jag inte hålla tillbaka. Första kräket ;(((

uscha, alldeles skakis ...

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

Här blir det också full fart med motionen i höst! Efter min viktnedgång i våras/somras så var min kropp van att motionera varje dag, MINST en timme. Så nu hoppar alla kilon tillbaka och fastnar då jag inte får motionera. Känns lite surt då man nyss jobbat bort dom, men samtidigt så vet jag hur jag ska gå till väga för att vi av med dom igen! Till hösten blir det MÅNGA LÅNGA promenader med vagnen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Honeyflowers

Igår var jag o hämtade ut mina mediciner inför iVF:en, det blev en hel kasse full
    jag räknade ihop vad allt kostade o sammanlagt vart det över 7000:-!!!!!!!
    Tack o lov att jag "bara" behövde betala 1500:- o vid 1800:- så träder ju frikortet in.

Så nu har jag dem hemma o kan pilla på dem ända tills på fredag...Flört

16 mars..då är det dax, ett steg närmre bebis
  • lurksmulan
    missK: Vad jobbigt att kräkas! Usch!

Jag är ju lite emot trehjulingar, och den där undersökningen gör ju inte att jag ändrar min inställning direkt...

Vi har världens problem, vi måste ha en större säng! J tror att det räcker med en 1,80, men jag är osäker. Vi hade en sån förut (nu har vi en 1,60, lång historia) när Laban var nyfödd, och jag tycker det var lite dåligt med plats. Och nu måste vi tänka att nya bebisen OCH Laban ska få plats. Inte alltid, men det måste ändå finnas plats.
    Grejen är att min mammas säng är 2,40 (!!!) och hon har sagt att vi kan få byta med henne om vi vill men J vill inte det. Och jag orkar inte bråka. Men jag tror ändå att 1,80 blir för litet för två vuxna och två barn. Men jag får väl sova på golvet.
    Extra aktuellt känns det idag, Laban har drömt mardrömmar och sovit hos oss hela natten. Jag har varit uppe med honom sen 5.30, jag väckte J 8.30, och nu ligger både han och L och sover igen.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

lurk: oj, jobbigt med sängproblem! speciellt då man inte är överens! vi skulle typ inte rymma en 2.40 säng i vårt sovrum, men tänka va härligt med så mycket plats!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Magda: Ja det är inte kul. Speciellt inte när J inte ens vill överväga hennes säng.
    Vi har stora sovrum, så en så stor säng är inga problem!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!