• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

tack för tipset men vi har hittat en sida redan.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Lättja: Visst är det skrämmande?

Dock vet jag att informationen om "vår" vagn inte stämmer längre, då det ändrats mkt sedan dess...

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Dulia

God morgon!
    Jag har haft en tid med väldigt lite rörelse från Bean. Läste någonstans att dom har tillväxtperioder i v. 28 ca och att dom sover 90% av tiden så jag har tagit det lite lungt med oron. Jag känner ju honom flera gånger varje dag även fast det inte är lika mycket som tidigare. Igår kom jag på på kvällen att jag inte hade känt honom något alls nästan under dagen och blev självklart jätteorolig. Men så kom han igång ordentligt och han fick in några ordentliga smällar. Skit vad ont det gjorde!
    Imorse när jag vaknade så hade han nog kurat ihop sig på vänster sida i livmodern för där var det en hård, stor klump och den högra sidan var helt tom

Nu vill jag ju inte skryta på något sätt men min dotter är världens sötaste tjej La in två nya bilder på henne igår kväll om ni vill se. Bara för dom som ligger i min adressbok så om ni inte ser något så säg till -)

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Morron

Kikar in en supersnabbis.. är ju på landet

Kick... ang denimet på buggan, visst kan den fälla som ett par jeans, men efter ett par tvättar så blir den bara snyggare och fäller inte ingen som inte köper jeans ju för att de fäller

Uppdaterar vecka

Vänta på bebislistan

Believer v.31 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.30, Bf 20 maj
    Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
    Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
    missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Ja, det är ju helt själv man får känna vad som känns okej, jag vill inte hålla på och tvätta så ofta är väl tanken, så för oss går det bort!

Roligt med ny vecka!!

• Hannnas

Kick... ofta? hihi nä det vill man ju klart inte .. kommer tvätta det ett par gånger (precis som man gör med vanliga jeans) innan vi använder det...  sen är det ju lugnt ...OM vi nu väljer denimet vill säga då bestämmer ju oss först när vi får se och klämma på det irl

Ja jag fattar inte att det redan är ny vecka!! Herregud, tiden knatar på o nästa vecka så är ju nästan halva graviditeten gjord

Är ju på landet nu (ska iväg på tipsprommis nu) o vi har nu fått vår säng!! Sååååå fin!! ska bara målas om lite av far, men det är jättefin, med träkulor i olika färger på en av spjälorna Kul

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Mmm, tiden går jättefort, även för mig börjar jag tycka!

Forfarande sjuk här, inte sovit okej sedan onsdags!

• Thezzizen

Och sen jag då som tycker tiden verkligen bara sniglar sig fram... *suck*

Svar på tråden Pladdertråden!