• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Ni som har barn sedan tidigare, en fråga. Kan bäbisen sparka neråt så att det gör skit ont som mot slid-trakten och ändtarmen? Åkte bil i går, och 2 ggr så gjorde det jätte ont, som vid ändtarmen. Bara tvärt, sen inget mera...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Jag har varit vaken sen 5.30 men brydde mig inte om att sätta på datorn förrän nu.

Jo Magda, man kan få sparkar där. Jag känner sparkar väldigt långt ner för det mesta. Typ mitt i höningången känns det nästan som!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

Lättja: morrn morrn!

lurk: okej. då var det säkert det jag kände.

igår kväll fick jag tok-ont längst ner i magen. typ strax innan köns-håret börjar. brände liksom. kändes som nån stack in massa knivar, sem ett band från höger till vänster sida. Nån annan som känt så?

• MrsMurphy

Jag känner inte ett skvatt för tillfället och jag längtar verkligen tills det blir nåt livstecken. Blir så less för det är helt dött här nu, känner inte av livmodern eller att nåt växer. Ingen värk eller så. Det är bara bilderna som bekräftar att det faktiskt sker nånting!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MagdaA

frukosten avklarad.

min mage känns som den ska sprängas! lyckades inte göra 2:an på hela dagen igår...har inte gjort det sen fre fm. hmm.... inte kul.

• MagdaA

nån som har tips på nån internetsida där man kan beställa t-shirt med tryck, hyffsat billigt.

• snöstjärna

Gomorron alles.

I dag ska jag packa. Åker till Sandviken på smärtrehab i morgon å blir borta till Torsdag. Såg fram emot det mycket, men inte längre. Nu ska det bara bli jobbigt att vara hemifrån =((((
    Sova borta å allt ... bläh.

Magda: Här kan man trycka väskor ;) www.bagsnatcher.com/se/start.aspx

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
Svar på tråden Pladdertråden!