Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Ta det lugnt och skit i julklapparna! Herregud, det sista vi behöver ute i julhandeln är en spyende Hanna. Du har ju redan fått och gett din karl den ultimata julklappen! Skrattande

Jag tror det är för tidigt för såna här gravsymptomer så det är nog nåt skit i kroppen plus sönderarbetad. Men läskigt att det känns som om man går på bomull, bomull i huvudet, tjutande i huvudet, frossa och avtuppningsvarning. Höll på att helt knäckas på jobbet igår. Blev så satans rädd.

Sen har jag ju denna vanliga mensvär som jag hade sist också men samtidigt så kan man ju inte tänka rationellt utan man får för sig att mensen kommer trots att man kännt det så här vid förra grav...

Man blir ju knäpp på sig själv! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Har lyckats använda upp aaaaaaaaaaalla tester... Generad Helt öde i stora testskåpet!

Men jag tvivlar egentligen inte för jag känner igen kroppens reaktioner så väl. Men ska köra med ett digitalt "bara för att" imorgon, vill sluta grubbla på alla dessa 8 (!!???) tester som varit så svaga. Men det är nog inte så konstigt för så här tidigt plussade jag som sagt inte sist!

• MrsMurphy

Mår hund men jag tror att det är för tidigt att skylla på graviditet! Skrattande Skit i kroppen som sagt!

• MrsMurphy

Hanna: Jag önskar verkligen att jag INTE kunde ta mig utanför dörren! Suck! Kommer väl jobba till 10 ikväll eller nåt...

• MrsMurphy

Hej tjejer!

Känns verkligen inget vidare numera. Skit ledsen och brutal ångest hela julen!

Grym molvärk/mensvärk som jag numera sätter i samband med mf trots att jag vet att jag hade så här förra grav också. Skitjobbigt!

Vattenfalls flytningar som gör att det känns som om mens kommer hela tiden och jag som sitter och skakar med underläppen hela tiden.

Jag vet att jag väntar barn, inte mf men det har satt sig på hjärnan och jag tolkar allt som om mf är på g. Helt förstörd!

• MrsMurphy

Hörrni flickor! Jag har vääääääldigt ont i mitt underliv?? Känns som om jag har varit ute och ridit eller nåt i två veckor.... Generad Har ni drabbats av det? Jag kommer vandra runt som en pepparkaksgubbe idag jag...

• MrsMurphy

Det är vääääldigt ömt bara! "Berget" och så! Sen fortsätter det runt på rumpan och strålar och molvärken i ryggen håller på att slå ett personligt rekord. Känns som om mitt skelett håller på att gnagas sönder. Känns som om kroppen är tillbaks på samma punkt igen som när jag var gravid sist. Att det inte varit nåt mf?? Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!