Pladdertråden!
Cia: Samma här!!
Detta kommer bli lååååååånga månader!! ![]()
Cia: Samma här!!
Detta kommer bli lååååååånga månader!! ![]()
Jag ska bara kika runt här lite tills käket är färdigt... ![]()
Liv?? Vaddå??
Huvudet på spiken!
Förra gången så var jag dödslycklig och hjulade fram och berättade för hela världen.
Nu sitter jag bara med vågor av panikångest och förnekelse... Drömmer helskumma mardrömmar och är allmänt knäckt men försöker rycka upp mig och vara glad.
Känner också som du gör Lurkan, ångest och krypkänslor i kroppen.
Idag har jag en dålig dag och fått för mig att det går åt skogen...
Men ska rycka upp mig!
Ska försöka springa privat och göra ett vul inom ett par veckor och hoppas på att jag ska få se ett tickande hjärta. Lite väl häftigt för psyket att varje gång man går på toa sitter man och analyserar sönder toapappret... ![]()
Visst kan man gå dit och få göra vul?? Hur mycket kostar det?
Kan man få vansinnes sug så här tidigt?? Jag knaprar sparris för kung och fosterland och jag har aldrig ens tyckt om det... ![]()
Har drömt hemska mardrömmar inatt IGEN...
Drömde att jag var på vul och att bäbisen dött i v4.
Dessutom är det idag ett år sen pappa dog. Idag är en dålig dag och jag vill bara lägga mig och tjuta. Så jäkla trött och känner mig genom ledsen.
Ska ta mig i kragen nu och ringa mama mia för vul för jag kommer ju bli tokig...
Bara stortjuter nu! Usch, hatar dessa drömmar!!
Jag är på 5 +6 så snart v7. Då borde det väl synas??
Enligt alla trådar här på fl så stämmer inte räknaren på ens sida utan man ska kolla på den på artiklar fakta som aldrig verkar vara lika som den på ens sida... ![]()
Kvittar ändå så! Ringde dom nu och dom hade inte tid förrän 30 januari och då är det ju typ dax för inskrivning...
Ska ha is i magen istället!
ae: Det ä'r ju så olika varje gång... För fasiken, det borde finnas en mall att så här SKA det vara!! Är det inte så här så är det åt helvete och har du detta så är det till 100% garanterat jättebra!