• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

CIA: Ingen fara,japp pga av mf så blir han svimfärdig!!! Men annars vill han vara med & fråga & lägga sig i...Fundersam

• jazzy

Nästa vul blir om 2 v...

Nu ska jag vila ..mår såå illa!!!

KyssKyss

• lurksmulan
    bobo: Försök att inte oroa dig för mycket, ring på telefontiden imorgon och prata med proffsen så får du höra vad de har att säga först!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Bobo... super att du kollar upp det iaf hos oss är bröstmott. på onkologmottagningen, bara så du inte reagerar på det om det är så på SU

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Bobo, allt är säkert i sin ordning.. Men såklart du ska kolla upp det så man får titta ordentligt...

• lurksmulan

*musikerna är på plats och övar*

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Mamma till Felicia och Simon

bobo: jag har också en knöl på mit högra bröst och nu när jag låg inne på shalgrenska så kållade dom upp det... och det var en massa svulna mjölk kötlar som satt där och nu har jag börjat läcka....så de faktisgt blivit mindre...

lycka till

vecka 20 bara 20 veckor kvar
Svar på tråden Pladdertråden!