• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Så nu har jag vart till maxo, shoppade lite tullisar till mig så jag skulle bli lite glad =)..

Jazzy, vad underbart med räkan.. Var det 7+4? *ASG*, Din karl var av samma virke som min då, han vara också tvungen att gå ut =). Nästa gång vi var där två veckor senare kom till o me dr o bm ihåg honom, så de undrade om han inte ville ha en stol *S*

Lättja, aha... nä jag hade inte funderat heller men på pappret som vi fick hos bm stod det att journalen skulle med. Får väl fråga när jag ringer om en timme..

• MHoof
    Jazzy: Va kul att få se den lilla då Tyckte gubben att det var sååå jobbigt? Usch, stackarn.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • Cia o krabaten

Jazzy: Underbart!
    Å vad kul för er.
    Måste bara vara dum och fråga om det var pga dina andra mf som han inte vågade titta denna gång? Eller är det ngt annat? Sorry och jag klampar i klaveret nu Fot i munnnen

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • MagdaA

min man är tvärtom! han tycker det är jätte intressant att vara med och har ibland mer frågor och funderingar än mig!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Happy baby

Grattis jaz!

Pratade med min BM som gav mig numret till bröstmottagn på Sahlgrenska. Hon tyckte att jag skulle kolla upp knölen. De har telefontid på bröstmottagn fr kl 13 så jag ringer dit sen. Fortsättning följer!

• MHoof
    bobo: Jag håller tummarna för dig att det inte är nåt annat än svällda mjölkkörtlar eller liknande...
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • lurksmulan

Vad roligt att allt såg bra ut jazzy!

bobo: Vad bra att du ändå tar tag i det hela!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Happy baby

Usch! Känner mig lite ledsen nu! *snyft*

• Cia o krabaten

Bobo: Nu senaste gången jag var gravid så had ejag en riktigt ordentlig knöl i ena bröstet. Blev ju superorolig och skulle prata med läkaren om det då jag precis fick mf. Och sakta men säkert så gick nkölen tillbaka så jag kollade den aldrig utan utgick ifrån att det var en svullen körtel.
    Håller tummarna för dig.

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Happy baby

Tack alla fört ert stöd! Kilar på lunch med kollegorna nu och försöker tänka på nåt annat!

Svar på tråden Pladdertråden!