• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof
    Lättja: Fick du bara börja käka Niferex? Eller kollade dom blodvärdet innan? jag äter dom men på mig händer inget...*skönt det*
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MrsMurphy

Beliver: Jag blev ju så dålig där en vända och via telefonsamtal med bm sa hon att jag skulle äta dom. Men ppå inskrivningen hade jag väldigt bra världen så när jag träffade läkaren beordrade hon att jag genast skulle sluta med dom och hon kunde inte förstå varför bm hade sagt att jag skulle ta dom.

För att vara riktigt äcklig så kan jag säga att nr 2 blev som en svart rinnig historia av dem...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Lättja... samma här, sen mars förra året så har man haft problem med eländet nu är jag inte ett dugg hård i magisen heller men de har ju inte blivit bra och spricker varje gång o gör skitont iaf Skrikandes hoppas verkligen jag slipper Niferexen, hade bra värde sist men man vet ju aldrig... skönt att du slapp dem iaf!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof
    Lättja: Nä jag fattar heller inte att du fick börja med dom innan dina värden kollats upp. Men bra att det är bättre nu iaf och att du slipper ta dom sen. Men det finns ju annat oxå om man MÅSTE ta järn.

Hanna: Vad är lägsta värdet man får ha innan man måste börja med järn då? Vet du?
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MrsMurphy

Vilket härligt gäng vi är! Vi har fullständig koll på allas sexliv och avföringar typ... Kära nån, inget är heligt...

• Hannnas

Bel... vet inte vad BM har för gräns men normalt ska man inte ha under 117 tror jag det är... då är det järndags... TROR jag

Lättja.. vaddå heligt Oskyldig

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof
    Hanna: Ok...mitt var på 123 sist om jag kommer ihåg rätt...

Får ni journal med er hem när ni vart hos bm eller har det gått över till datorjournaler över hela landet? Skulle ju vara kul att få med sig den hem ibland tycker jag så man kan titta i den.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MrsMurphy

Men det är väl som så att man inte tar upp järnet om man inte behöver det och då blir det som det blev för mig... Eller? Om man behöver det så tas det upp bättre och man får mindre problem. Eller är det en myt?

• MrsMurphy

Ingen journal här inte. Jag skulle gärna vilja veta mina värden nu...

Svar på tråden Pladdertråden!