• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Åh är sååå sugen på att spela golf nu!! Det vart ju inget efter plusset i höstas med tanke på de färgade flytningarna som kom, och sen vågade jag inte göra nåt mer...och nu hinner jag inte innan BF heller tror jag

Vecka 32 BF 17 maj
  • MagdaA

Kan det inte sluta snöa nån gång!!! Skrikandes

lurk: jo, boken är kul! Mycket att skratta åt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Magda: Vad bra! Jag har suttit på tåget och haft problem med att inte skratta högt när jag läst den! Jag tänkte att det kan vara en rolig bok som dels muntrar upp (och får en att stilla undra vad man ger sig in på....) och sen är lite på "rätt ämne".
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Bel.. vill oxå golfa... har inget grönt kort än tyvärr, o inte lär det bli nåt på ett bra tag... men jag vill så gärna komma igång (hur man nu ska få tid till det sen får väl bli pensionär typ )

lurkis... usch... låter så hemskt med foglossning peppar peppar känner jag inget o har på känn att jag slipper...

Magda... håller med! Sluta snöa NU Skrikandes

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Vi har bara haft korta sejourer med snö idag. Mest regn, sen lite snöblandat och nu är det uppehåll!
    Hungrig är jag iaf. Lunch om 10 minuter - hurra!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof
    Hanna: Har heller inte grönt kort men jag SKA ta det så fort jag kan och hinner. Kanske till hösten? *hehe* Det är ju så kul

Ny bild på magen, nytagen
    Vecka 32 BF 17 maj
  • angiee

behöver man kolla upp om man har lite blod i avföringen?
    Ja fick det idag, men det beror nog på pressandet & förstoppningen

• MHoof
    Angiee: Det är inte hemosar då?
    Vecka 32 BF 17 maj
  • angiee

hemoroider?
    Det vet jainte, hur tar ja reda på det ?

Svar på tråden Pladdertråden!